AnewZ Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Måtte nesten blitt kleskode jo ;o Så, hva med joggebukse,hettegenser og DC sko? På den måten ser alle like jævlige ut :!: Og ja, Homme er i Brisbane Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Ja vel, er sy-klubben ferdig med småpraten? Jeg liker å se litt casual klær, gjerne litt baggy og røff. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg har ikke mer jeg skulle sagt, vi får se hva moderatoren bestemmer. Jeg holder meg on-topic med å si at jeg også liker scene-stilen, shoot me! Synes den kan passe veldig hos enkelte jenter, men hos gutter er jeg ikke for keen på angående scene-stilen. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg liker inspirasjon fra 1920-1960 tallet. Om det så er penklær eller hverdagsklær fra ulike klasser i samfunnet. Da bør du se Changeling med Angelina Jolie. Utrolig at stilen var så mye bedre i før i tiden. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Hva handler den om? Og så klart var stilen bra før. Da måtte man faktisk kle seg passende istedenfor å fly rundt som noen slasker i joggebukse. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Politiets makt vill jeg si. Redd for å spoile hele filmen. Jeg føler meg litt gammeldags når jeg flyr rundt slik dem gjorde den tiden, men kan ikke noe for at det er den mest gjennomførte stilen gjennom tidene Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 jeg har slettet endel off topic og krangling fra tråden. hold dere til sak og ikke person. skal dere arrangere treff, eller reise til Australie ber jeg om at dette gjøres i egne tråder. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Utrolig matching på det antrekket der! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Veldig classy. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Bra bilde, AnewZ. Lenke til kommentar
Pillenuppi Skrevet 23. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2009 *sukk* Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Yadii, digger den gammeldagse stilen. Velkommen. Endret 23. oktober 2009 av thrice Lenke til kommentar
FarAway Skrevet 23. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2009 Liker stilen til Chuck Bass i Gossip Girl, hadde det bare funket å dra noe slikt på VGS Generelt er stilen i gossip girl ganske så awesome. Lenke til kommentar
Pillenuppi Skrevet 23. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Generelt er stilen i gossip girl ganske så awesome. Sier meg lett enig der. Blair og Chuck's stil er herlige. Alt for få med så gjennomført bra stil her til lands! thrice: akk ja, så nydelig og forresten; takk! Endret 23. oktober 2009 av Yadii Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) thrice: Audrey Hepburn! Utrolig vakker og pen stil. Endret 24. oktober 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
thrice Skrevet 24. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2009 CypheroN, Kunne ikke sagt det bedre selv. Kult bilde Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 24. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2009 Er mucho enig med de fleste her, når det gjelder herrer vel å merke. Preppy, stilfult, klassisk og skikkelige snitt. Menn skal ha ordentlige ur på lanken, og kroppshår må til. For jenter er jeg egentlig veldig splittet, og bryr meg ikke så veldig. Har de stil og klærne sitter er jeg solgt. Eneste jeg ikke takler er fjortistøsekledde jenter og de vanvittig skumle beistene som vandrer rundt i Trondheim sentrum med fotside frakker og et blikk for å drepe :!: Nei, hver dag er en fest, kle deg bra fordi du er best! Nå må jeg ærlig innrømme at jeg ikke har tid eller på langt nær råd til å følge mottoet jeg akkurat fant på til enhver tid, men men! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 24. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2009 Liker stilen til Chuck Bass i Gossip Girl, hadde det bare funket å dra noe slikt på VGS Generelt er stilen i gossip girl ganske så awesome. Det der var helt jævlig : / Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 24. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå