nexus555 Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Elsker det, lokeland!!!!!!! I motsetning til fkm, vet jeg ikke hvem som lager de. Hvem lager beltene? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Selvfølgelig gjorde du det fkm For de som ellers skulle lure: http://www.collaredgreens.com/ Edit: Glemte de andre beltene: http://www.beltedcow.com/ Endret 25. januar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 OT: Har du bestilt selv, lokeland? Når jeg kommer til betaling, trykker jeg "Outside US" men det står lik frakt kostnad. Det virker jo veldig rart. Som regel er det blodpris utenfor USA. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Vet ikke, har ikke bestilt. Send mail og spør. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 De har ikke mer igjen av de rosa og blå beltene Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Det betyr ikke at det er en blazer. Den øverste kan med rimelighet kalles en kardigan, det er ingen blazere som har slik krage. Cardigan skrives med C og ikke K. Til og med i Norge. Fail. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 LOL, fkm. Er det den siden som gjør deg så opptatt av ord? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Det er en helt vanlig ordliste. Jeg trodde alle nordmenn som har gått på skole visste hva det er, men tydeligvis ikke... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 De har ikke mer igjen av de rosa og blå beltene Får satse på at de får inn igjen! Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Mail fra Belted Cow: Yes, you can place an international order on our website. However, our system doesn’t recalculate for international shipping. We have found that shipping USPS internationally has been about the same as shipping a package UPS in the states. If there is a huge shipping difference we will contact you. Please let me know if you have any additional questions. Thanks for shopping at The Belted Cow Co. Regards, Tracy Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Det gikk kjapt. Godt tegn på at de vil ta vare på deg som kunde ihvertfall. Hadde prøvd å bestilt jeg. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Har bestilt. Siden jeg venter på å få overlevert en valp..... Hehe. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Nå skal jeg bare krangle litt til, så gir jeg meg. Dette er en bildetråd der folk deler bilder, så hvorfor skal man gjemme de bort og gjøre at mobilbrukere ikke får anledning til å bruke tråden? Har aldri vært klager på det før, og hvorfor må man ta slikt som dette på PM? Det vil jo bare gjøre at diskusjonen blir mellom en moderator og en bruker, i stedet for at de som faktisk bidrar i tråden også kan komme med innspill. Sånn. (Uten poppet krage) (Jenta, gutten har tatt klær fra faren sin som veier 30 kg mer) Tok alt fra bloggen min, fordi jeg er så trendy. 2 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Digger bloggen din, Henrik. Det virker som at alle her inne har fått seg tumblr blogg i det siste. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Som du igjen har tatt fra andre Neida, herlig post! Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Digger bloggen din, Henrik. Det virker som at alle her inne har fått seg tumblr blogg i det siste. Haha, Johan er med. LOL. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Jepp, det meste blir reblogget fra andre. Klarer ikke å lete meg til såpass mye selv, holder å gå gjennom et par hundre nye poster hver dag og så plukke ut det jeg liker. (og ja, har blitt mange som plutselig fikk seg det. Lagde vel min i mai 2010.) Forresten, mens vi er offtopic uansett - noen som vet hvem http://nikolassr.tumblr.com/ er? Må være her fra forumet, men får ingen bjeller til å ringe! Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Tok alt fra bloggen min, fordi jeg er så trendy. Lignet utrolig på mormor på bryllupsdagen. Må være den onde tvillingen. EDIT: Kanskje ikke Endret 25. januar 2011 av Charles Bass Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Forresten, mens vi er offtopic uansett - noen som vet hvem http://nikolassr.tumblr.com/ er? Må være her fra forumet, men får ingen bjeller til å ringe! Noburu (hvis jeg ikke husker navnet helt feil). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå