lokeland Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Det behøver ikke være så dyrt. Det handler bare om å trikse litt. Finn billigere nettbutikker, benytt deg av salg osv. Og ja, det er skummelt hvor mange kommentarer man kan få for å kle seg slik man var nødt til å kle deg for noen (okey, en del) år siden. On-topic: Herlig slips! Endret 21. januar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
SML Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Perfekt grense mellom preppy og dandy Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Jeg er ikke så glad i sånne lommer (veit ikek hva det heter). Får litt teddybjørn-følelse, uten å ha noen bedre måte å beskrive det på. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 SML: Synes han er halvveis over-the-top, men holder seg akkurat innenfor grensa Haawy: Finfin casual look det da Men smak og behag. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Herlig slips! Ok, that's it! En sånn type slips er herved offisielt på min handleliste! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 har dere noen linker til hvor en kan lære forskjellige slipsknuter? jeg kan bare en og den blir på langt nær like bra som den dere poster på disse bildene. Lenke til kommentar
geil Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Brooks Brothers har en fin gjennomgang av de vanligste. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Personlig bruker jeg nesten utelukkende four in hand. Hvorfor? 1. Enklest. 2. Brad Pitt bruker det i Ocean's. 3. Har for det meste tynne slips, og da blir windz for mye. edit: Noen slips er for lange, da bruker jeg dobbel four in hand. Den er golden. Endret 21. januar 2011 av Dorian Gray Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Men dobbel fih ble for massiv på bildet av PG, syns han heller burde gått for en enkel. 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) En enkel eller dobbel four-in-hand funker jo alltid. Bare husk å lag en såkalt "dimple", den folden. Du setter bare opp folden med fingrene og strammer. Four-in-hand: http://www.youtube.com/watch?v=8RLK5CKRi0s De elegante håndbevegelsene er selvfølgelig viktig for å få en perfekt knute! Endret 21. januar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
geil Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Det beveger seg raskt off-topic nå, men til kommentar opplever jeg at dimpelen (finnes det et godt norsk uttrykk for dette?) kommer automatisk når jeg knytter en four in hand, enkel som dobbel. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Det kommer jo som regel av seg selv etterhvert. Kunne gjerne bytta sko, men liker blazeren. Endret 21. januar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Jeg er ikke så glad i sånne lommer (veit ikek hva det heter). Får litt teddybjørn-følelse, uten å ha noen bedre måte å beskrive det på. Patch pockets. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) . Mulig det bare er meg, men den jakken så jævla trang ut … qeamer: Kult på film ja … Men i virkeligheten hadde han badass fyren med skjegg og solbriller bare vært: "Han raringen med skjegg og solbriller". Bare tenk hvis du hadde sett ham på bussen på vei til jobb, han hadde ikke vært kul. Det har mer med at det er en kul rolle, og attitude, enn stil. Endret 23. januar 2011 av Jude Quinn 2 Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Vel, det siktet kanskje til han. Men jeg mener den stilen til de 3 andre faktisk, uten trøya da såklart, med noe annet. Elsker frakkene til Sean Patrick og Norman der, bare i svart. http://www.youtube.com/watch?v=AAm8Th82ElE Endret 23. januar 2011 av qeamer Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Siden det vi har ca 85 sider med gutter i dress / whatever sartorialist poster Liker jakken godt 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Neida Ikke helt min stil, men jakken kan sikkert se helt grei ut i et hipsterantrekk eller hva man bruker slike jakker til. 2 Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Syns jakken var forferdelig, skinnjakker kan være kult, men den der så altfor raddis ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå