Gå til innhold

Hvilken stil _liker_ du å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er vel ikke "gullknapper" så uvanlig på losjakker da. Forsvaret kjører jo messingknapper på sine, og fargemessig er ikke det så altfor ulikt gull. Så ser ikke hvorfor DG skulle være ironisk.

Nå har ikke jeg oppfattet Dorian Gray som en person som går med jakker med gullknapper, men meget mulig det bare er jeg som tar feil.

Lenke til kommentar

Jeg popper peacoaten min 24/sev. Like greit. Har også kjøpt nye gullknapper til den som er supersweet. Et klassisk plagg trenger litt bling.

Sorry, men poppa krage på losjakke ser bare dust ut synes jeg. Får i tillegg assosiasjoner til diverse mennesker jeg kjenner som popper det meste som kan poppes. messingknapper med gullfarge derimot er dritnice :)

Endret av SML
Lenke til kommentar

Det har jeg ingen formening om, men du skrev at du har sett flere messingknapper som ikke er gullfarget, og at du "synes" det er vanlig med malte messingknapper (eller messingfarget da, for å blidgjøre Jørgen). For at det skal være mulig har du enten skrapt av malingen, noe jeg tviler på, eller så har du røntgensyn, noe jeg tviler enda mer på. Eller så prøvde du å ro deg bort, noe jeg syns virker ganske sannsynlig...

Lenke til kommentar

Tok utgangspunkt i at mesteparten av metallknapper på jakker/uniformer er av messing. Om da flerparten av de igjen ikke er gullfarget, er jo knappene malt. Eller ikke av messing i det hele tatt, noe som godt kan hende. Men igjen, så tok jeg utgangspunkt i at mesteparten var av messing.

Du må ikke ta alt 100% bokstavelig...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Korte og unødvendige innlegg som ikke hører hjemme i tråden er slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne retningslinjene §1. i retningslinjene.

 

I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak, ikke person, og diskuter anstendig. Merk spesielt følgende, flaming og andre former for personangrep og Trolling er forbudt. I henhold til retningslinjene har innlegg blitt slettet fra tråden. Videre brudd på dette kan føre til reaksjoner i form av advarsler og/eller utestengelse fra forumet.

 

dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Synd denne "preppy" stilen er såpass dyr i noen tilfeller for en fattig student, for den er vannvittig kul.

 

I tillegg er det plagsomt å hele tiden få bemerkninger om hvor "fint" jeg har kledd meg bare jeg går med skjorte i hverdagen, og noen ganger blir det faktisk lagt merke til på fest.

 

Prøver litt å kjøre en litt finere linje selv, men er ikke i nærheten av de fleste bilder her eller mange andre som deltar på forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...