AT1S Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 Elsk! Hvis bare fler enn 0.0001% av den norske befolkningen hadde kledd seg sånn, og hvis mer enn 0.00001% av dem hadde kledd det. Det hadde vært noe, det Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 Stemmer. Det nest siste bildet er relativt lett og klare da. Trenger bare penger til en frakk. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 Stemmer. Det nest siste bildet er relativt lett og klare da. Trenger bare penger til en frakk. Men det er jo de andre som er kule! To me, you're not fashionable when spending hours thinking about what to wear, fashion to me, is when someone wears the first thing they see in the closet, and pulls it off, something these men and women did! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 Sant sant. Det er ikke noe relativt spesielt med han i frakk, men det hadde fremdeles vært bedre enn hva mange går med. Inkludert meg og mine utslitte vinterjakke. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 Sant sant. Det er ikke noe relativt spesielt med han i frakk, men det hadde fremdeles vært bedre enn hva mange går med. Inkludert meg og mine utslitte vinterjakke. Det er veldig sant Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 Likte ikke utstillingsdukken med hettegenser,skjorte & blazer - dog fargene var bra. Bass: For å klare akkurat det du sier der, trenger du først og fremst et klesskap som inneholder mye bra Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 Likte ikke utstillingsdukken med hettegenser,skjorte & blazer - dog fargene var bra. Bass: For å klare akkurat det du sier der, trenger du først og fremst et klesskap som inneholder mye bra Det er bare å ta turen Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 Skal til Oslo nå til helgen, så den er grei! hehe. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 Nesten så vi skulle klart å få til et treff, men det er jo så sinnsykt lav oppslutning blant brukerne... Tenkte på Mote- og velvære-folkene. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Elsker nummer 1, 2 og 4 fra toppen! Hettegenser-dukken var fryktelig... Endret 19. oktober 2009 av Jonas. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 Men det er jo de andre som er kule! To me, you're not fashionable when spending hours thinking about what to wear, fashion to me, is when someone wears the first thing they see in the closet, and pulls it off, something these men and women did! Tror ingen av de tok på seg det første de så i skapet sitt. Muligens de to første men ingen andre. Gjennomtenkte antrekk. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 Men det er jo de andre som er kule! To me, you're not fashionable when spending hours thinking about what to wear, fashion to me, is when someone wears the first thing they see in the closet, and pulls it off, something these men and women did! Tror ingen av de tok på seg det første de så i skapet sitt. Muligens de to første men ingen andre. Gjennomtenkte antrekk. Og akkurat hva får deg til å tro det? Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 Fordi alt passer så bra sammen. Ergo ikke det første og beste de fant. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 Det er forskjell på gjennomtenkt garderobe og gjennomtenkt outfit. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 Nesten så vi skulle klart å få til et treff, men det er jo så sinnsykt lav oppslutning blant brukerne... Tenkte på Mote- og velvære-folkene. Er ikke tilbake i Akershus før jeg skal besøke foreldrene mine et par dager i jula. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 Nesten så vi skulle klart å få til et treff, men det er jo så sinnsykt lav oppslutning blant brukerne... Tenkte på Mote- og velvære-folkene. Er ikke tilbake i Akershus før jeg skal besøke foreldrene mine et par dager i jula. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Sånn er livet. Flytter heldigivis tilbake til Akershus i 6 mnd etter sommeren. Kristiansand kan bli litt lite. Et lite forummøte på Bare Jazz eller noe i den duren hadde ikke vært å forakte. Tror jeg har noen fridager før jeg reiser videre og besøker slekt over landet. Endret 19. oktober 2009 av thrice Lenke til kommentar
Homme Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Bare å komme hit, kan invitere alle "mote- og velværefolka" på VIP-kveld i butikken ;D "Litt" langt kanskje menmen.. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Hvilken butikk jobber du i? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå