fiskebollebiff Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg gikk i dress på muntlig eksamen i 10 ende Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Husker helt ærlig ikke hva jeg hadde på meg på eksamensdagen... bukse og en tskjorte? Det har neppe noe å si, da jeg fikk 6er - og så ikke uten på den tiden. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg gikk i dress på muntlig eksamen i 10 ende Fail.. 6 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Matsemann: http://www.styleforum.net/showthread.php?p=3635021 Hæ? Åja, Sir.Jacobs het tidligere Matsemann94. :!: Endret 5. januar 2011 av Matsemann Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Da har vi alle fått sagt det vi vil om karakterer, og vi vender tilbake til trådens tema. 2 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg tror man nesten må legge fra seg funksjon når man snakker om mote. Han har tydeligvis kledd seg sånn for å se bra ut (så kan man heller synes at han ikke gjør det), ikke fordi skjerfet eller lommetørklet eller vesten eller smykket har en spesifikk funksjon. Å kalle noe homsete er generelt lite lurt. Jeg ville sluttet med det, hvis jeg var deg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Skjerpings folkens! Nå har jeg rydda tråden IGJEN! Og den er nå offisielt på min radar. Good going! Moderatormelding Holder dere on topic! Videre tull og ufinheter blir slettet uten varsel. Og reaksjoner på moderering kan sendes per PM. Det tas ikke i tråden. Endret 5. januar 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Minus skoa^ Endret 5. januar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Like den typen stil, men de tynne bena hans kombinert med skoene får meg til å tenke på en nyfødt hest eller noe. Det er liksom litt ute av proporsjoner! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Nais. Ingenting galt med bena hans, har slike stilker selv Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Fikk Blitz assosiasjon. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Fikk Blitz assosiasjon. Jeg fikk mer hipster assosiasjon. Blitzere er vel de med piercinger på rare steder og grønt hår er det ikke? Endret 7. januar 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Vel, jeg fikk punk-assosiasjon. 1 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Eg fekk veldig hipster assosiasjon. Men elskar frisyren, han passa det bra! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Fikk Blitz assosiasjon. Jeg fikk mer hipster assosiasjon. Blitzere er vel de med piercinger på rare steder og grønt hår er det ikke? La oss si en motebevisst blitzer ^^ Lenke til kommentar
Coa Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Blitzer kan være så mangt. Fra pønker, til doplanger, sliten narkoman eller rabiat feminist. Som regel ser de ikke ut, men å si at noen ser ut som en blizer, blir som å si at noen ser ut som en SUer. Man har et visst inntrykk, men det er ganske stor variasjon mellom de enkelte. Med det sagt, så han over ut som en alternativ hipster. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Så klart en blitzer kan være så mangt, men tenkte mest på stereotypen som uansett ikke passet når jeg tenkte meg 2 ganger om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå