Gå til innhold

Hvilken stil _liker_ du å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og hva som er overdressed til hverdags varierer da sterkt fra person til person. Det noen ser på som underdressed for noen er på grensa til overdressed for andre.

Kanskje det bare er jeg som er en sær student, men ser sjelden, og da mener jeg nesten aldri, folk som går rundt med slips, dressjakke, sleik, pensko, osv. til daglig. Med mindre de har jobber som krever det, så klart.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Og hva som er overdressed til hverdags varierer da sterkt fra person til person. Det noen ser på som underdressed for noen er på grensa til overdressed for andre.

Kanskje det bare er jeg som er en sær student, men ser sjelden, og da mener jeg nesten aldri, folk som går rundt med slips, dressjakke, sleik, pensko, osv. til daglig. Med mindre de har jobber som krever det, så klart.

Hva vil du ha bilder av da? Utallige jeans og tskjorte kombinasjoner? Jeans + skjorte komboer? Her inne postes stiler man liker å se, så da må du nesten forvente det. Ser ikke at du har postet så veldig mange bilder selv?

Lenke til kommentar
Og poenget ditt er?

Poenget mitt er at nesten alle bildene som postes her inne er klær som ikke passer til hverdags. Hadde vært mer spennede med mer casual bilder.

For en helt idiotisk generalisering. Med mindre du bor i en eller annen liten bygd på Svalbard er jeg ganske sikker på at du er klar over at det er forholdsvis vanlig å bruke dress og/eller blazer til hverdags i mange jobber og miljøer.

Personlig går jeg sjelden med noe mindre pent enn en skjorte og v-hals til hverdags. Det er slik jeg er blitt oppdratt, og det er det jeg er vant til hjemmefra og blant venner. Jeg bruker stort sett aldri blazer eller dress til hverdags siden jeg kun er student, men når jeg blir eldre og får en jobb som krever det tviler jeg på at jeg kommer til å gå i så mye annet enn det...

Lenke til kommentar

Hva vil du ha bilder av da? Utallige jeans og tskjorte kombinasjoner? Jeans + skjorte komboer? Her inne postes stiler man liker å se, så da må du nesten forvente det. Ser ikke at du har postet så veldig mange bilder selv?

Hvor mange bilder jeg har postet er urelevant. Og det fins da mer enn kun jeans og t-skjorter man kan bruke til daglig.

Lenke til kommentar

For en helt idiotisk generalisering. Med mindre du bor i en eller annen liten bygd på Svalbard er jeg ganske sikker på at du er klar over at det er forholdsvis vanlig å bruke dress og/eller blazer til hverdags i mange jobber og miljøer.

Personlig går jeg sjelden med noe mindre pent enn en skjorte og v-hals til hverdags. Det er slik jeg er blitt oppdratt, og det er det jeg er vant til hjemmefra og blant venner. Jeg bruker stort sett aldri blazer eller dress til hverdags siden jeg kun er student, men når jeg blir eldre og får en jobb som krever det tviler jeg på at jeg kommer til å gå i så mye annet enn det...

Okey nå går det fort her, så jeg beklager eventuelle dobbeltposter.

Jeg skrev i sted, at jeg sjelden ser folk gå i dress, slips og lignende til hverdags, med mindre de har en jobb som krever det.

Det at du går annerledes kledd til hverdags poengterer bare poenget mitt.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Urelevant kanskje, men føler ikke du har så mye du kan klage over når du ikke bidrar noe selv. Vil dere se casual antrekk, post noen selv - er ikke vanskeligere enn det.

Klager gjør jeg ikke. Jeg kom med en anbefaling. Kanskje jeg prater kun for meg selv, men når jeg drar for å handle klær, er formålet 9/10 ganger å kjøpe stoff til hverdags. Derfor er det for meg, og kanskje mange andre, interessant å se hva folk liker å se av slike type klær. Var bare en tanke. Men herregud kanskje jeg begynner å bli gal.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...