Gå til innhold

Hvilken stil _liker_ du å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bilder [/img]

Det dere liker, har ingenting med klesstil å gjøre, men fotografisk stil.

Lol. Hva snakker du om? Hvordan skal bilder være tatt for at det skal gjelde i denne tråden, da? Det er bilder av plagg og antrekk som brukere liker, hvordan bildet er tatt er da totalt likegyldig. Det er flere bilder der som utrykker helt klart hva slags stil AnewZ liker, selv om bildet er tatt på en spesiell måte.

• Liker 2
Lenke til kommentar

tumblr_l85nlrpZfU1qbew6mo1_500.jpg

tumblr_le7ijcRFHu1qdx8qgo1_500.jpg

tumblr_le0g2zhXJo1qavqczo1_500.jpg

tumblr_ld8smnSs5F1qav7byo1_500.jpg

tumblr_ldc9k8HMWS1qamuu7o1_500.jpg

tumblr_le7ux61m181qfigeeo1_400.jpg

tumblr_le28w780Bx1qbeu2oo1_500.jpg

Sikkert noe som har vært postet før.

EDIT: Elsker armlenka

tumblr_le3w4jCy551qd33kzo1_500.jpg

Sett bildene i spoiler når du quoter en post med mange bilder, takk :)

Så slipper vi å scrolle oss ihjel for bilder vi har sett før.

Endret av Pirja
Lenke til kommentar

Så bra at du kan fortelle oss hva vi liker! Kan du ikke fortelle meg hvordan jeg liker biffen min stekt også?

Medium rå, godt pepret. Altså mer stekt enn rå, og mindre stekt enn medium. Mellom rå og medium.

Jeg liker begge deler. Hva så?

Bildene og klærne settes i såpass bred kontekst, der de forsterkes med urelaterte bilder av spritflasker, mursteinsvegger og lignende. Det er tydelig at det ikke er selve antrekket folk bryr seg om, men det gjennomførte fargespillet i fotografiene, der flere teksturer og farger harmoniserer med hverandre.

Stilene i de utvalgte bildene er såpass forskjellig, at det egentlig ikke kommer frem en foretrukken stil fra posterne i det hele tatt. Bare stilige bilder.

Lenke til kommentar

Så bra at du kan fortelle oss hva vi liker! Kan du ikke fortelle meg hvordan jeg liker biffen min stekt også?

Medium rå, godt pepret. Altså mer stekt enn rå, og mindre stekt enn medium. Mellom rå og medium.

Jeg liker begge deler. Hva så?

Bildene og klærne settes i såpass bred kontekst, der de forsterkes med urelaterte bilder av spritflasker, mursteinsvegger og lignende. Det er tydelig at det ikke er selve antrekket folk bryr seg om, men det gjennomførte fargespillet i fotografiene, der flere teksturer og farger harmoniserer med hverandre.

Stilene i de utvalgte bildene er såpass forskjellig, at det egentlig ikke kommer frem en foretrukken stil fra posterne i det hele tatt. Bare stilige bilder.

Det er mulig å like flere stiler.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...