feggy Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Det er en stil jeg kan leve med... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Haha, dette utvikler seg til babethreaden Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Det er ikke min skyld at den fine BHen tilfeldigvis satt på en meget tiltrekkende dame. Jeg har forsåvidt lyst på en slik, men i andre farger Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 "Den velkledde babetråden" Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Okei thrice, it's on! Liker sokkene. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Sikkert noe som har vært postet før. EDIT: Elsker armlenka Endret 1. januar 2011 av AnewZ 1 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Sikkert noe som har vært postet før. EDIT: Elsker armlenka Det dere liker, har ingenting med klesstil å gjøre, men fotografisk stil. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Jeg liker både stilen til flere av de mennene der samt hun damen som er påkledd. Balettdansere har jeg en liten fetisj for, så hun fikk bli med Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 bilder [/img] Det dere liker, har ingenting med klesstil å gjøre, men fotografisk stil. Lol. Hva snakker du om? Hvordan skal bilder være tatt for at det skal gjelde i denne tråden, da? Det er bilder av plagg og antrekk som brukere liker, hvordan bildet er tatt er da totalt likegyldig. Det er flere bilder der som utrykker helt klart hva slags stil AnewZ liker, selv om bildet er tatt på en spesiell måte. 2 Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Digger denne type V-neck genser kombinert med knit tie. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Sikkert noe som har vært postet før. EDIT: Elsker armlenka Det dere liker, har ingenting med klesstil å gjøre, men fotografisk stil. Sett bildene i spoiler når du quoter en post med mange bilder, takk Så slipper vi å scrolle oss ihjel for bilder vi har sett før. Endret 1. januar 2011 av Pirja Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Spenstig. Endret 1. januar 2011 av lokeland 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Det dere liker, har ingenting med klesstil å gjøre, men fotografisk stil. Så bra at du kan fortelle oss hva vi liker! Kan du ikke fortelle meg hvordan jeg liker biffen min stekt også? 1 Lenke til kommentar
geil Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Det dere liker, har ingenting med klesstil å gjøre, men fotografisk stil. Så bra at du kan fortelle oss hva vi liker! Kan du ikke fortelle meg hvordan jeg liker biffen min stekt også? Á point Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Det dere liker, har ingenting med klesstil å gjøre, men fotografisk stil. Jeg liker begge deler. Hva så? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Det dere liker, har ingenting med klesstil å gjøre, men fotografisk stil. Så bra at du kan fortelle oss hva vi liker! Kan du ikke fortelle meg hvordan jeg liker biffen min stekt også? Medium rå, godt pepret. Altså mer stekt enn rå, og mindre stekt enn medium. Mellom rå og medium. Jeg liker begge deler. Hva så? Bildene og klærne settes i såpass bred kontekst, der de forsterkes med urelaterte bilder av spritflasker, mursteinsvegger og lignende. Det er tydelig at det ikke er selve antrekket folk bryr seg om, men det gjennomførte fargespillet i fotografiene, der flere teksturer og farger harmoniserer med hverandre. Stilene i de utvalgte bildene er såpass forskjellig, at det egentlig ikke kommer frem en foretrukken stil fra posterne i det hele tatt. Bare stilige bilder. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Ok. Jeg har lyst til å teste ut club collar, Merket hvor mye jeg savnet å bruke trench etter jeg dro frem en i går. Se her, nå har jeg til og med forklart hvorfor jeg liker stilen Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Det dere liker, har ingenting med klesstil å gjøre, men fotografisk stil. Så bra at du kan fortelle oss hva vi liker! Kan du ikke fortelle meg hvordan jeg liker biffen min stekt også? Medium rå, godt pepret. Altså mer stekt enn rå, og mindre stekt enn medium. Mellom rå og medium. Jeg liker begge deler. Hva så? Bildene og klærne settes i såpass bred kontekst, der de forsterkes med urelaterte bilder av spritflasker, mursteinsvegger og lignende. Det er tydelig at det ikke er selve antrekket folk bryr seg om, men det gjennomførte fargespillet i fotografiene, der flere teksturer og farger harmoniserer med hverandre. Stilene i de utvalgte bildene er såpass forskjellig, at det egentlig ikke kommer frem en foretrukken stil fra posterne i det hele tatt. Bare stilige bilder. Det er mulig å like flere stiler. 1 Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Håper da det er ingen som går med slike klær til vanlig. Lets get casual fåuks! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå