lokeland Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 De så så "bony" ut bare. Synes ikke det er spesielt sexy med radmagre jenter. Lenke til kommentar
Slim Charles Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Ahhh, skoene. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg syns det er morsomt med asiater som kler seg sånn, det blir så feil i hodet mitt. Aner ikke hvorfor. /rasist 4 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Bra det kun er hodet ditt Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Syns han heller kunne lagt opp buksen istedenfor å brette den opp. Men ellers så det ikke så ille ut. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Jeg syns det er morsomt med asiater som kler seg sånn, det blir så feil i hodet mitt. Aner ikke hvorfor. /rasist Fordi stereotypen er: http://www.youtube.com/watch?v=r9jCZOx7bAU Endret 9. desember 2010 av Kavinsky 2 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Syns han heller kunne lagt opp buksen istedenfor å brette den opp. Men ellers så det ikke så ille ut. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Syns han heller kunne lagt opp buksen istedenfor å brette den opp. Men ellers så det ikke så ille ut. Det er en valgt stil. Den går inn og ut av mote. Cuffed suit pants av mangel på en bedre oversettelse. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Det er ganske obvious, ettersom det ikke vises en søm, slik det ville gjort om man bare brettet opp buksen. Cuffs heter forresten mansjetter på norsk thrice Edit: Og suit pants heter dressbukse, noe du vel vet Endret 9. desember 2010 av fkm Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Tror ikke den har vært på mote de siste 20 årene, så er ikke så rart i at folk ikke har sett det før fkm: Nja. Cuff(ed) kan brukes til så mangt. Skal dog sies at jeg bare visst om bukseben, skjorteenden og håndjern. a. A fold used as trimming at the bottom of a sleeve.b. A band, often having an opening with a button closure, at the bottom of a sleeve.2. The turned-up fold at the bottom of a trouser leg.3. The band at the top of a sock.4. The part of a glove that extends over the wrist.5. A handcuff.6. Medicine An inflatable band, usually wrapped around the upper arm, that is used along with a sphygmomanometer in measuring arterial blood pressure. Endret 9. desember 2010 av thrice Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Tull og tøys, jeg ser det stadig vekk på eldre menn. Sikkert 3-4 ganger per uke i gjennomsnitt. Edit: Du har vel rett i at det ikke har vært mote, men man ser det ganske ofte om man følger med. Endret 9. desember 2010 av fkm Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Hva eldre menn sysler med for så være, men nå snakker jeg mainstream for mennesker i slutten av tenårene og tyveårene. Skulle vel spesifisert. Endret 9. desember 2010 av thrice Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Tror ikke den har vært på mote de siste 20 årene, så er ikke så rart i at folk ikke har sett det før fkm: Nja. Cuff(ed) kan brukes til så mangt. Skal dog sies at jeg bare visst om bukseben, skjorteenden og håndjern. a. A fold used as trimming at the bottom of a sleeve.b. A band, often having an opening with a button closure, at the bottom of a sleeve.2. The turned-up fold at the bottom of a trouser leg.3. The band at the top of a sock.4. The part of a glove that extends over the wrist.5. A handcuff.6. Medicine An inflatable band, usually wrapped around the upper arm, that is used along with a sphygmomanometer in measuring arterial blood pressure. Lol@ you, du skjønner hva jeg snakker om Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Akkurat som du skjønte hva jeg mente. Nå bare pirker jeg sånn som du gjør Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Hva eldre menn sysler med for så være, men nå snakker jeg mainstream for mennesker i slutten av tenårene og tyveårene. Skulle vel spesifisert. FÅR så være. +1 norsk creds. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg syns det er morsomt med asiater som kler seg sånn, det blir så feil i hodet mitt. Aner ikke hvorfor. /rasist Det finnes to godjente stiler for asiatere: 2 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 SF folka digger jo cuffed pants da det gir mer "tyngde" nederst og buksen vil derfor henge bedre. Tror jeg har til gode å se det på noen under 40 i den virkelige verden da, men på SF florerer det. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Dere følger virkelig ikke med om dere ikke har sett noen med cuffs på buksene. Selv har jeg det bare på en av buksene mine. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Tror jeg har en eller to dresser med sånne bukser i skapet her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå