Gå til innhold

Hvilken stil _liker_ du å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ganske obvious, ettersom det ikke vises en søm, slik det ville gjort om man bare brettet opp buksen.

Cuffs heter forresten mansjetter på norsk thrice ;)

Edit: Og suit pants heter dressbukse, noe du vel vet :p

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Tror ikke den har vært på mote de siste 20 årene, så er ikke så rart i at folk ikke har sett det før

fkm:

Nja. Cuff(ed) kan brukes til så mangt. Skal dog sies at jeg bare visst om bukseben, skjorteenden og håndjern.

a. A fold used as trimming at the bottom of a sleeve.b. A band, often having an opening with a button closure, at the bottom of a sleeve.2. The turned-up fold at the bottom of a trouser leg.3. The band at the top of a sock.4. The part of a glove that extends over the wrist.5. A handcuff.6. Medicine An inflatable band, usually wrapped around the upper arm, that is used along with a sphygmomanometer in measuring arterial blood pressure.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Tull og tøys, jeg ser det stadig vekk på eldre menn. Sikkert 3-4 ganger per uke i gjennomsnitt.

Edit: Du har vel rett i at det ikke har vært mote, men man ser det ganske ofte om man følger med.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Tror ikke den har vært på mote de siste 20 årene, så er ikke så rart i at folk ikke har sett det før

fkm:

Nja. Cuff(ed) kan brukes til så mangt. Skal dog sies at jeg bare visst om bukseben, skjorteenden og håndjern.

a. A fold used as trimming at the bottom of a sleeve.b. A band, often having an opening with a button closure, at the bottom of a sleeve.2. The turned-up fold at the bottom of a trouser leg.3. The band at the top of a sock.4. The part of a glove that extends over the wrist.5. A handcuff.6. Medicine An inflatable band, usually wrapped around the upper arm, that is used along with a sphygmomanometer in measuring arterial blood pressure.

Lol@ you, du skjønner hva jeg snakker om :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...