Need44speed Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 er jo ikke hver dag han ser ut som en klovn. Jo, stort sett. Nesten så jeg må lage en Chuck montasje hvor jeg mener han klarer seg Gjør det, gjør det, gjennomfør det 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Kan ikke si jeg syntes han ser ut som en klovn på noen av disse bildene. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Skikkelig klovn det der... ass. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Dette er en ordentlig klovn, ligner de? Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jammen faen da, dette er en klovn! 7 Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 er jo ikke hver dag han ser ut som en klovn. Jo, stort sett. Uenig, men w/e. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Endret 4. desember 2010 av Henrik C 3 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Bildet med karen foran Rolls Roycen. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Bilde nummer to er så lol. Lenke til kommentar
August. Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Synes dette var et ganske intressant antrekk. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Så det fikk ros for spennende palett og mønstersammensetning på SF, men jeg synes egentlig det ble litt for mye. Virker nesten som han intensjonelt har prøvd å sette sammen det mest stressende antrekket han bare klarer. Endret 5. desember 2010 av lokeland 1 Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Jeg liker jenter i kåpe og tights. Spesiet godt med høyhelte, pene sko. : ) EDIT: Nei, hendene la jeg ikke merke til før etterpå. De var senete og ikke videre pene... Endret 6. desember 2010 av Chikamaharry 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Pent, men likte ikke skoa. (Heller ikke hendene hennes, ugh!) Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Det har ikke noe med hvoran hun holder den ene fingen kanskje? lol, flisespikkere. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Det har ikke noe med hvoran hun holder den ene fingen kanskje? lol, flisespikkere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Enig med Anewz. Alle med normal fettprosent har vel synlige sener på hendene? Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hvis AnewZ var nødt til å understreke poenget sitt ved å skrive det tre ganger, så må jeg vel nesten være enig med han. Jeg liker ikke skoene forresten. Angående det bildet med dressen ser det veldig try-hard ut. Jeg blir helt stresset av å se på det, jeg lurer på om han har noen plan bak det. Likte det dårlig. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg hadde likt bildet Jottnegen postet bedre om personen hadde hatt på seg en jakke uten mønster. Det ble litt i overkant slik det er der imo, ettersom både ps, skjorte og dress har samme størrelse på mønsteret. 1 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Pent, men likte ikke skoa. (Heller ikke hendene hennes, ugh!) Hva er galt med hendene hennes da? Ellers enig - skoa var ikke helt patent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå