Henrik C Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Kan ikke si at jeg digger den nye frisyren; 1 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Kan ikke si at jeg digger den nye frisyren; Huff. Liker ikke damer med kort hår. Lenke til kommentar
geil Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Forsåvidt enig, men hun kler det nå faktisk ganske godt. Men når det er sagt foretrekker jeg henne jo med lengre hår. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Kan ikke si at jeg digger den nye frisyren; Nå skal det sies at den dama aldri kan bli stygg, men det skjærer i mitt hjerte å se den flotte manken hennes borte. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Kan ikke si at jeg digger den nye frisyren; digger ikke, men liker. Dessuten er hun fortsatt både pen, smart og morsom, selv uten det lange fine håret sitt Og hun har et perfekt hode Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 ^ Syns det var ganske kult/tøft gjort av henne, selv om det uheldigvis vil ta evigheter før det gror ut igjen. Rart at hun fikk lov til å gjøre det egentlig, hørte for noen dager siden at de skulle spille inn noen av scenene til Part 2 på nytt igjen... Da er det en fordel å ha skuespillere som ligner på seg selv. :!: Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Tror nok de er kompetente nok til å finne en parykk til henne. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Hun var jo under en kontrakt for 9 år som sa hun hverken fikk klippe eller sole seg, så forstår det jo på en måte Men hun var mye penere før. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Den forrige siden kunne vell nesten gått inn under babetråden. Bare at de var adskille bedre kledd Langt hår > kort hår. Men ser at det sikkert frister litt med forandring etter 9 år. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Kan ikke si at jeg digger den nye frisyren; http://www1.pictures.zimbio.com/gi/Emma+Watson+Harry+Potter+Deathly+Hallows+Part+Pdifw4DAnkkl.jpg Nå skal det sies at den dama aldri kan bli stygg, men det skjærer i mitt hjerte å se den flotte manken hennes borte. 1+ Lenke til kommentar
Coa Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 ^ Ser du den knappen her nederst i høyre hjørne? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 ^ Ser du den knappen her nederst i høyre hjørne? + 1 On-topic: Hun kler det, men som nevnt tidligere så er det finere med langt hår. Bra bilder her i det siste av damstiler forresten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Off topic: Har alltid tenkt +1 nesten som et synonym til QFT. Dvs at du er enig. + knappen tenker jeg som en belønning til et godt innlegg. On topic: Emma Watson kler seg bra. Diggere med langt hår, men deilig med kort også. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Off topic: Har alltid tenkt +1 nesten som et synonym til QFT. Dvs at du er enig. + knappen tenker jeg som en belønning til et godt innlegg. On topic: Emma Watson kler seg bra. Diggere med langt hår, men deilig med kort også. Off topic: Jeg og, Men da får jeg huske på det da. On topic: Det virker som de fleste er enige om det. Jenter blir jo generelt sett "mer digg" med langt hår iforhold til kort. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg elsker når jenter har kort hår, er regelrett turn-on. Om en jente går med kort hår og ser bra ut, betyr det at hun har et pent nok ansikt til å ikke mistolkes for å være gutt. Emma Watson er forøvrig også en av verdens vakreste jenter i mine øyne, så hun blir jo ikke stygg uansett hva. Synes hun kledde kort hår veldig bra ^^, Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 ... og sist men ikke minst! Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Haha. Lo godt når jeg så Chuck i det antrekket, er jo ikke hver dag han ser ut som en klovn. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 er jo ikke hver dag han ser ut som en klovn. Jo, stort sett. 2 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 er jo ikke hver dag han ser ut som en klovn. Jo, stort sett. Nesten så jeg må lage en Chuck montasje hvor jeg mener han klarer seg Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Så enig, så enig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå