Gå til innhold

Hvilken stil _liker_ du å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

^

Syns det var ganske kult/tøft gjort av henne, selv om det uheldigvis vil ta evigheter før det gror ut igjen. Rart at hun fikk lov til å gjøre det egentlig, hørte for noen dager siden at de skulle spille inn noen av scenene til Part 2 på nytt igjen... Da er det en fordel å ha skuespillere som ligner på seg selv. :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Off topic: Har alltid tenkt +1 nesten som et synonym til QFT. Dvs at du er enig.

+ knappen tenker jeg som en belønning til et godt innlegg.

On topic: Emma Watson kler seg bra. Diggere med langt hår, men deilig med kort også.

Lenke til kommentar

Off topic: Har alltid tenkt +1 nesten som et synonym til QFT. Dvs at du er enig.

+ knappen tenker jeg som en belønning til et godt innlegg.

On topic: Emma Watson kler seg bra. Diggere med langt hår, men deilig med kort også.

Off topic: Jeg og, Men da får jeg huske på det da.

On topic: Det virker som de fleste er enige om det. Jenter blir jo generelt sett "mer digg" med langt hår iforhold til kort.

Lenke til kommentar

Jeg elsker når jenter har kort hår, er regelrett turn-on. Om en jente går med kort hår og ser bra ut, betyr det at hun har et pent nok ansikt til å ikke mistolkes for å være gutt. Emma Watson er forøvrig også en av verdens vakreste jenter i mine øyne, så hun blir jo ikke stygg uansett hva. Synes hun kledde kort hår veldig bra ^^,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...