faldmo Skrevet 8. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2009 Uten tvil den kuleste stilen jeg vet om, en dag skal jeg passe inn i slike klær og da blirre bra! Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 8. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2009 Synes ALLE skal gå sånn på fest om dagen jeg, men det er kanskje bare meg? Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 8. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2009 om du snakker om bildet jeg postet så er jeg helt enig Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Synes ALLE skal gå sånn på fest om dagen jeg, men det er kanskje bare meg? Blir vel litt kjederlig om alle kommer med skjorte og vest? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg er en konsekvent vestbruker. Det fungerer. Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Synes ALLE skal gå sånn på fest om dagen jeg, men det er kanskje bare meg? Blir vel litt kjederlig om alle kommer med skjorte og vest? Nettopp Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Less QQ, moar pics og fine beskrivelser. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Alt for deg psilocybe, Endret 9. oktober 2009 av thrice Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Klær som passer personigheten til personen Hvis ikke, "jordfarger" til gutta, hvis det gir no mening. Og for jentene må det være fargerik Lenke til kommentar
Zerzk Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 Har postet her før, men slenger opp et eksempel på en annen stil jeg liker. Nemlig BrokeNCYDE sin nu-rave/scene-aktige stil. Kommer vel til å bli hatet for dette. Digger håret til han som har farget det svart med lyst i. Synes det er utrolig stilig. Skal ta å fikse mitt slik snart. Men må nesten få klippet det først. Ellers er jeg veldig "for anledningen" basert. Farger er kult. Det er bra med litt "livlige" klær. Ellers er skjorter fint. Skjorte på fest er nesten et must. Men når det er varmt er en tøff t-skjorte og jeans som du bretter opp på leggen utrolig fet. Og da MÅ du ha smykke! Smykke kan ha veldig mye å si på totalinntrykket! Kan trekke antrekket mange hakk opp. Tatovering er og tøft så lenge det ikke blir for mye. Det blir liksom ikke så "klinisk" da. Frakk er faktisk utrolig fett og bra å ha et passende skjerf. Ser ganske "classy" ut da. Synes det er veldig bra stil å se gjennomført ut. Altså at du ser selvsikker og "litt overklasse". Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Det tøffeste må være finanshai/jappetid stil da. Som feks: Bateman fra American Psycho For ikke å snakke om Gordon Gekko: Eller som Juelz Santana om man var neger: Endret 12. oktober 2009 av RastaXP Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 Ikke at det har mye med topic å gjøre, men la merke til at munnen til personen i det andre bildet var sladdet.. Hadde han en veldig skjemmende bart eller noe slikt? Lenke til kommentar
-edvard- Skrevet 16. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 Tenker vel at det var en røyk/sigar der? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Endret 1. januar 2011 av CypheroN Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 Professor Badass er rå. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 Sånn som han fyren her liker jeg veldig godt. Herlig type. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 18. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 Moderne Dir En Grey (Spesielt Toshiya) kjører det slik jeg liker. Veldig god blanding av metal stil, uten å se ut som en uteligger. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 Problemet mitt med metalstil er at de ikke gjør noe med håret, de lar det bare vokse og kjører på med midtskill. Da liker jeg mye bedre eksemplene dine, selv om man neppe slipper unna med det hvis man ikke er asiatisk eller over 30. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 18. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 Alt for deg psilocybe, Elsk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå