geil Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Drøy påstand om noen du aldri har møtt. Ingenting ved henne som tilsier at det skal være en fornuftig konklusjon å trekke. Hva med det svære mellomrommet mellom lårene hennes? Til tross for at hun til og med står med beina i kryss? Syns det er rart hvor urealistisk bilde du og flere andre her, har av damer. Dere kommer til å bli så jævlig skuffa senere i livet. Jeg er av den oppfatning at det finnes flotte kvinner i mange fasonger, og jeg liker variasjonen. Merkelig hvordan du kan tillegge meg et urealistisk bilde av kvinner når du så bastant påstår at hun har anoreksi pga av smale lår, det er en påstand helt uten dekning. Men enig med Vowels, likte stilen. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Pøsj, ingenting i veien med henne. Ikke de mest fyldige lårene, men jeg hadde ikke akkurat kastet henne ut for å klemme på midten av tannkremtuben. Hun er anorektiker. Så dét er galt. Hun ser ut som en utstrakt jenteunge. Damer skal ha fyldige lår. De skal ikke se sånn her ut. Liker damer med litt jentekropp jeg. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Drøy påstand om noen du aldri har møtt. Ingenting ved henne som tilsier at det skal være en fornuftig konklusjon å trekke. Hva med det svære mellomrommet mellom lårene hennes? Til tross for at hun til og med står med beina i kryss? Syns det er rart hvor urealistisk bilde du og flere andre her, har av damer. Dere kommer til å bli så jævlig skuffa senere i livet. Jeg er av den oppfatning at det finnes flotte kvinner i mange fasonger, og jeg liker variasjonen. Merkelig hvordan du kan tillegge meg et urealistisk bilde av kvinner når du så bastant påstår at hun har anoreksi pga av smale lår, det er en påstand helt uten dekning. Men enig med Vowels, likte stilen. Du skjønner bare ikke sannheten. Det er det som er problemet. Dét kan ikke jeg hjelpe deg med. Jeg kan bare fortelle deg sannheten, så kan du takle den på din egen måte. 1 Lenke til kommentar
nybb Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Wow, Ramius, wow. Jeg synes heller ikke hun ser ut som en anorektiker. 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hun var ekkelt tynn, ja. Stilen derimot, 3 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Har visst mange venninner jeg som er anorektikere om man kan bedømme om ei jente er anorektiker utifra omkretsen på lårene .. lol Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hvis Ramius hadde møtt meg hadde han nok ment jeg også var anorektiker. Men det er ikke hva som skal diskuteres her uansett. Likte stilen til damen uansett kroppsfasong. Lenke til kommentar
Blaabærmuffins Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Jeg liker stilen til mellowfellow på styleforum. Han klarer alltid å sette et personlig preg på antrekkene, og det er stilig Lenke til kommentar
Jules Winnfield Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) (Damen til høyre) Beklager om det ble mange/store bilder. Endret 9. november 2010 av Jules Winnfield 2 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jenten til høyre på første bilde har fint hår. Liker ikke lær-shortsen på siste bildet så godt. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Apropos førsta bildet, har ho til venstre bart? O.o Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Vet ikke hvordan du klarer å trekke den konklusjonen... Jeg ser ingen bart, ei heller noen antydning. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Ligner litt på Julian Barratt-Due, men det er det ikke. Like Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 En Barratt-Due Fra familien som driver Barratt-Due Musikkinstitutt Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Aha! Jeg tenkte det var en kar som hadde vært med på X-Factor eller noe slikt jeg, men da forstår jeg. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Synes ikke han kledde lua jeg da, haha. Lenke til kommentar
Populært innlegg Henrik C Skrevet 18. november 2010 Populært innlegg Del Skrevet 18. november 2010 /thread 11 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå