Gå til innhold

Hvilken stil _liker_ du å se?


Anbefalte innlegg

Drøy påstand om noen du aldri har møtt. Ingenting ved henne som tilsier at det skal være en fornuftig konklusjon å trekke.

Hva med det svære mellomrommet mellom lårene hennes? Til tross for at hun til og med står med beina i kryss?

 

Syns det er rart hvor urealistisk bilde du og flere andre her, har av damer. Dere kommer til å bli så jævlig skuffa senere i livet.

 

Jeg er av den oppfatning at det finnes flotte kvinner i mange fasonger, og jeg liker variasjonen. Merkelig hvordan du kan tillegge meg et urealistisk bilde av kvinner når du så bastant påstår at hun har anoreksi pga av smale lår, det er en påstand helt uten dekning.

 

Men enig med Vowels, likte stilen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Pøsj, ingenting i veien med henne. Ikke de mest fyldige lårene, men jeg hadde ikke akkurat kastet henne ut for å klemme på midten av tannkremtuben.

Hun er anorektiker. Så dét er galt.

Hun ser ut som en utstrakt jenteunge. Damer skal ha fyldige lår. De skal ikke se sånn her ut.

 

Liker damer med litt jentekropp jeg. :blush:

Lenke til kommentar

Drøy påstand om noen du aldri har møtt. Ingenting ved henne som tilsier at det skal være en fornuftig konklusjon å trekke.

Hva med det svære mellomrommet mellom lårene hennes? Til tross for at hun til og med står med beina i kryss?

 

Syns det er rart hvor urealistisk bilde du og flere andre her, har av damer. Dere kommer til å bli så jævlig skuffa senere i livet.

 

Jeg er av den oppfatning at det finnes flotte kvinner i mange fasonger, og jeg liker variasjonen. Merkelig hvordan du kan tillegge meg et urealistisk bilde av kvinner når du så bastant påstår at hun har anoreksi pga av smale lår, det er en påstand helt uten dekning.

 

Men enig med Vowels, likte stilen.

Du skjønner bare ikke sannheten. Det er det som er problemet. Dét kan ikke jeg hjelpe deg med. Jeg kan bare fortelle deg sannheten, så kan du takle den på din egen måte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...