Jostein K. Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) råne stil kan se bra ut, hvis de ikke går i 20 år gamle bukser og gensere. Jaha? Endret 4. november 2010 av DandyVers Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 jeg trodde 20 år gamle bukser og gensere VAR rånerstilen jeg. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 lol, rånestilen kan ikke blir bra uansett hva du gjør med den. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Sånn jakke har jeg lett etter. Med store slag. Heter den noe spesielt? Vet de brukte det en del på 70-tallet. Tror det heter "peak lapel". Usikker på hva det heter på norsk, eller om det har eget norsk navn i det hele tatt. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Sånn jakke har jeg lett etter. Med store slag. Heter den noe spesielt? Vet de brukte det en del på 70-tallet. Med fare for å ta feil tror jeg det heter peak lapels. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 At det er peak lapels har jo ingenting med størrelsen på slagene å gjøre. Tom Ford har en del dresser med brede slag med peak lapels. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Har ikke jakker med peak lapels gjennomsnittlig litt større slag enn de med notch? eller er jeg helt på bærtur nå? : p Endret 6. november 2010 av Chikamaharry Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Joda, som regel er peak lapels brede, men det er uansett ingen direkte sammenheng. Det finnes smale peak lapels også (advarsel: stygt antrekk, lol). Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Når lårene er like tynne som leggene er det noe galt. 5 Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Ja, leggene burde vært tynnere. 5 Lenke til kommentar
geil Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Pøsj, ingenting i veien med henne. Ikke de mest fyldige lårene, men jeg hadde ikke akkurat kastet henne ut for å klemme på midten av tannkremtuben. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Pøsj, ingenting i veien med henne. Ikke de mest fyldige lårene, men jeg hadde ikke akkurat kastet henne ut for å klemme på midten av tannkremtuben. Hun er anorektiker. Så dét er galt. Hun ser ut som en utstrakt jenteunge. Damer skal ha fyldige lår. De skal ikke se sånn her ut. 5 Lenke til kommentar
geil Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Drøy påstand om noen du aldri har møtt. Ingenting ved henne som tilsier at det skal være en fornuftig konklusjon å trekke. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Drøy påstand om noen du aldri har møtt. Ingenting ved henne som tilsier at det skal være en fornuftig konklusjon å trekke. Hva med det svære mellomrommet mellom lårene hennes? Til tross for at hun til og med står med beina i kryss? Syns det er rart hvor urealistisk bilde du og flere andre her, har av damer. Dere kommer til å bli så jævlig skuffa senere i livet. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Jeg synes slett ikke hun ser anorektisk ut. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 ...og du vet selvsagt at hun er anorektiker uten å ha møtt henne og kun sett to bilder av henne? Syns det er rart hvor urealistisk bilde du og flere andre her, har av damer[/Quote] Er jo du som har det, når du mener at alle som har tynne lår har anoreksi. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Gawd, jeg postet ikke dama pga lårene hennes, men fordi jeg digger klærne hun har på seg. Dette er ikke Babethreaden. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå