Gå til innhold

Hvilken stil _liker_ du å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Det er også synlig glidelås på den, som jeg ikke syntes passer helt til slike jakker.

 

Enig. Liker bedre knappe-ordningen til Barbour.

 

Ja, den var jo veldig forskjellig fra andre quiltede jakker facepalm.gif

 

Ja, faktisk. Bra at du så det også. :roll:

 

Nå har ikke jeg sett noen quiltede jakker som er så tynne, de fleste jeg har sett har sett ut som dundyner - og det er ikke mye lekkert.

 

Kikke på Barbour. Countryattire.com der har de mye tynne quiltede jakker.

Lenke til kommentar

^

Jeg syns det er litt ekkelt jeg. Dyre klær ungen vokser ut av på rekordtid og som ofte ikke lar dem få utfolde seg og leke. Mye enklere med en litt røff jakke man kan rulle i sølen og tryne i så mye man vil, enn en jakke man må være forsiktig så man ikke ødelegger.

 

Men det er jo selvfølgelig en gylden middelvei. Jeg har lest for mange artikler i magasinet til Dagens Næringsliv, så mitt syn er sikkert farget av det. Ikke alle kler ungene sine som en miniversjon av seg selv, for å vise "status".

 

(Redigert: til Henrik Cs innlegg.)

Endret av Constanse
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Takk. Har en altfor lang liste med blogger jeg kikker innom i Google Reader, og klikker meg videre inn på det som blir reblogget, og så fortsetter det sånn. Mesteparten går dog på bloggen min, er ikke så altfor ofte jeg slenger inn ting her.

 

SNIKREKLAME! Jeg trykket på bloggen din, liker bildene veldig godt.

 

Jeg liker forresten å se folk kle seg pent. Det ser man ikke ofte i Bergen, så det er deilig å komme seg vekk av og til, og det er deilig å se noen som har litt gjennomtenkte antrekk. Nå kan jo pent være så mye forskjellig, kan jo slenge inn et par bilder.

22810Plaidcoat_9480Web.jpg

3910DBlegs_2958Web.jpg

tumblr_la7ta7cFuK1qa4qbeo1_500.jpg

 

Det var et kjapt 5 minutters dykk, ikke så veldig gode bilder muligens, men noe i den stilen altså.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...