fkm Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Har prøvd å finne en slik jakke, men forgjeves. Er for tiden i Milano så burde klare å finne en brun skinnjakke lignende denne. Noen som har peiling på hva slags "type" skinnjakke det er, evnt merke? Bøs kar hvertfall. Sjekk Bellstaff. Regner med at de har butikk i Milano. Jakken på bildet tror jeg muligens er fra Ralph Lauren. Og "bøs"? Endret 10. oktober 2010 av fkm Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Bøs er det samme som stor(ikke feit)? Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Bøs er det samme som stor(ikke feit)? Tja, har alltid brukt "bøs" som en beskrivelse på en kar som er barsk/tøff/stor. Ta for eksempel Bruce Willis, bøs kar.. Eller er kanskje det uttrykket avleggs? Edit: Takk for tipset fkm, skal sjekke ut det! Endret 10. oktober 2010 av flogieboogie Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Var det jeg trodde du mente ja. Har en kompis fra Ås som brukte uttrykket. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Bøs: Espen "Bøs" Aune. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Fine bilder Coa! Har virkelig fått sansen for tweedjakker i det siste, skulle gjerne hatt en selv. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hadde jeg hatt en anledning der jeg kunne brukt en tweed-dress, så skulle jeg kjøpt en. Jeg har en tweedjakke som jeg er veldig fornøyd med, men jeg skulle gjerne hatt en dress i samme stoff. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Bøs: Espen "Bøs" Aune. Og her trodde jeg vi skilte mellom bøs og bola Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Tror kanskje jeg har postet her tidligere, men uansett. Liker preppy og generellt pen stil, eks. Eller litt mer dagligdags: Skal sies at det ikke var så bra eksempel, var et par stygge ting der, men alt i alt fint. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Damn! Satser på at jeg får med en av de to hjem fra byen i kveld Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Viss du begrenser deg litt, så tar du kun med deg ei av de og sparer hun andre til meg imårra! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Bildet Silkepinne postet er nok essensen av sjarmen ved landet! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Tibor @ SF Mad swagger Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Syns det blir alt for kostymeaktig. Akkurat det antrekket der er noe av det bedre jeg har sett av ham, men som regel ser han ut som om han er på vei til kostymeparty imo. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Jeg har ikke sett noe annet, men han er komfortabel og puller det off, så jeg synes det er tøft. Han lever avataren min. acecow @ sf Endret 16. oktober 2010 av thrice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå