Gå til innhold

Hvilken stil _liker_ du å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I utgangspunktet er jeg enig med Coa, men det er en del skinnjakker jeg syns er dritkule. Personlig har jeg aldri hatt en, men jeg lurer som sagt på å kjøpe en fra Bellstaff, for de er imo meget fine. Problemet er bare det at jeg antagelig aldri kommer til å bruke den..

Lenke til kommentar

Jeg har vanskeligheter med å se for meg en med preppy stil klare å pulle off kle en skinnjakke. Om man har en litt røffere stil kan det derimot bli kult.

 

Jeg har ikke så ekstremt preppy stil at det gjør noe, så det funker fint for meg.. Jeg har absolutt planer om å prøve jakken nøye først, for skinnjakke er absolutt ikke pent på alle.

Lenke til kommentar

Jeg var kanskje litt rask ute å dømme. Det så uten tvil bra ut.

 

@ Fkm

Det blir selvsagt noe annet om du har en stil som passer til det. Det kommer mye an på jakken også. Det er forskjell på en slik Belstaff du postet og en "skinnjakke" kjøpt for 500 på Carlings. Om du er villig til å punge ut nesten 8000 for en jakke, så burde den ikke bli hengende i skapet.

Lenke til kommentar

 

Har prøvd å finne en slik jakke, men forgjeves. Er for tiden i Milano så burde klare å finne en brun skinnjakke lignende denne. Noen som har peiling på hva slags "type" skinnjakke det er, evnt merke? :)

 

Bøs kar hvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...