Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Klarer ikke helt se hva som er "dritstygt" ved wayfarers jeg heller. Tenker det bare er et standpunkt om at det ikke er pent nok, siden alle kidsa går med det. Håper alle ungdomsskoleelever begynner å gå i navy blazer til neste år, da vil dere overklassemennesker slite eller? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Kan se den at mange synes wayfarers er fine, men det at de er oppbrukte er udiskutabelt. Bare sånn ca 90 % av alle fjortissene bruker wayfarers. Jeg skjønner ikke hva du mener med oppbrukt. Om alle begynner å bruke skjorte, vil du da slutte å bruke skjorte fordi det er oppbrukt? Det samme kan sies om alle klesplagg. Man kan ikke bruke opp noe klassisk imo. Wayfarers går mange år tilbake, det er umulig å bruke det opp. Lenke til kommentar
SML Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Du kan ikke sammenligne det med skjorte. Skjorter kommer i alle slags farger og mønster og fasonger. Wayfarers har 1 design. Jeg står fortsatt ved at Wayfarers er oppbrukt. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Håper alle ungdomsskoleelever begynner å gå i navy blazer til neste år, da vil dere overklassemennesker slite eller? Da brenner jeg blazeren og kjøper onepiece og UGGs Endret 1. oktober 2010 av thrice 6 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Du kan ikke sammenligne det med skjorte. Skjorter kommer i alle slags farger og mønster og fasonger. Wayfarers har 1 design. Jeg står fortsatt ved at Wayfarers er oppbrukt. Enig i at det er større forskjell på skjorter, men det er likevel prinsippet. For meg virker det som at det ikke wayfarerne som er problemet, det er det at alle andre bruker det. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 er naken en stil? Isåfall, den ; ) Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 er naken en stil? Isåfall, den ; ) Naturisme / Nudisme. Middelaldrende menn og damer fra det gamle DDR med mer hår på kroppen enn en jevn orangutang. 2 Lenke til kommentar
SML Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Er vel som med alt annet da, smak og behag. Årsaken ligger også i at så og si alle som eier solbriller på skolen vår, eier wayfarers. Nudisme kan vel ikke akkurat kalles en stil tror jeg. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Er det der Samaire Rhys Armstrong? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Aner ikke. Så bildet på SF.net Lenke til kommentar
nybb Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 http://3.bp.blogspot.com/_qjpwnPW4c1o/R8ik2E1ASzI/AAAAAAAADCo/MWZjNUt3pt0/s1600/GCcelweb.jpg Han har falske Ray Ban Wayfarers, så -1 og buuuuuu til det Tenkte mere på klærne jeg da. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Utenom han rusbrus-gutten såg det jævli stilig ut! 1 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Wayfarers er +1. Å ikke være opptatt av merker er +2. Å henge seg opp i at de er falske er minus tusen. Å gå med falske solbriller er teit. Det viser at du støtter skamløs kopiering og er blind for innovasjon, opphavsrett og kvalitet. Wayfarer er en av verdens mest solgte solbriller. Det gjør den til en klassiker. Folk har stemt brillen fram som attraktiv, med sine lommebøker. Her vil jeg si markedsdemokratiet gir oss et svar på hva som er pent og ikke. Som solrillekspertene Ray Ban er, har Wayfarer et design som fint harmoniserer med kurvene i ansiktet, og er akkurat unike og fine nok til å utmerke seg, uten at de blir for mye. De er nøytralt svarte, og såvidt kurvet. Og den eneste pynten er knottene på hver side av brillen, som er rene, enkle, velplassert og minimale i størrelsen. Der andre briller som Dior absolutt skal ha grafittivegger på hver side av glassene. Jeg syns personlig at Wayfarer RB2132 er finere, fordi de passer meg bedre enn orginalen RB2140 gjør. Jeg har begge. Wafarer er en type brille som man må ha god stil, for å passe. Jeg er enig i at det er stygt når fjortisser går med ekte Wayfarers, og har flere kilo hårgelé og joggeklær på seg. RayBan lager elegante briller for elegante mennesker, men populariteten fører til at de blir misbrukt av stilløse individer. Endret 1. oktober 2010 av Ramius 3 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Wayfarer er en av verdens mest solgte solbriller. Det gjør den til en klassiker. Folk har stemt brillen fram som attraktiv, med sine lommebøker. Her vil jeg si markedsdemokratiet gir oss et svar på hva som er pent og ikke. At mange kjøper et plagg gjør det ikke nødvendigvis pent av den grunn. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Jepp. Mange kjøper one-piece. Ser like åndssvakt ut. 1 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Jepp. Mange kjøper one-piece. Ser like åndssvakt ut. Nei mange gjør ikke det. Sammenlignet med hvor mange som kjøper olabukser fra Wrangler - et godt allemannsplagg, så er "onepiece"-brukere en minoritet. Jeg har bare sett to stykker i virkeligheten bruke dette plagget. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) . Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) . Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Sett en god del med det. Man kan jo undre seg hvordan OnePiece har råd til kanskje Norges beste beliggenhet når det gjelder butikkvirksomhet, nemlig Karl Johan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå