Gå til innhold

Hvilken stil _liker_ du å se?


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Klarer ikke helt se hva som er "dritstygt" ved wayfarers jeg heller. Tenker det bare er et standpunkt om at det ikke er pent nok, siden alle kidsa går med det.

 

Håper alle ungdomsskoleelever begynner å gå i navy blazer til neste år, da vil dere overklassemennesker slite eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan se den at mange synes wayfarers er fine, men det at de er oppbrukte er udiskutabelt. Bare sånn ca 90 % av alle fjortissene bruker wayfarers.

Jeg skjønner ikke hva du mener med oppbrukt. Om alle begynner å bruke skjorte, vil du da slutte å bruke skjorte fordi det er oppbrukt? Det samme kan sies om alle klesplagg. Man kan ikke bruke opp noe klassisk imo. Wayfarers går mange år tilbake, det er umulig å bruke det opp.

Lenke til kommentar

Du kan ikke sammenligne det med skjorte. Skjorter kommer i alle slags farger og mønster og fasonger. Wayfarers har 1 design. Jeg står fortsatt ved at Wayfarers er oppbrukt.

BQcDAAAAAwoDanBnAAAABC5vdXQKFm5CTTlaamxuM1JHNk5mR1V4eVRTUEEAAAACaWQKAXgAAAAEc2l6ZQ.jpg

 

Enig i at det er større forskjell på skjorter, men det er likevel prinsippet. For meg virker det som at det ikke wayfarerne som er problemet, det er det at alle andre bruker det.

Lenke til kommentar

Wayfarers er +1. Å ikke være opptatt av merker er +2. Å henge seg opp i at de er falske er minus tusen.

Å gå med falske solbriller er teit. Det viser at du støtter skamløs kopiering og er blind for innovasjon, opphavsrett og kvalitet.

Wayfarer er en av verdens mest solgte solbriller. Det gjør den til en klassiker. Folk har stemt brillen fram som attraktiv, med sine lommebøker. Her vil jeg si markedsdemokratiet gir oss et svar på hva som er pent og ikke.

 

Som solrillekspertene Ray Ban er, har Wayfarer et design som fint harmoniserer med kurvene i ansiktet, og er akkurat unike og fine nok til å utmerke seg, uten at de blir for mye. De er nøytralt svarte, og såvidt kurvet. Og den eneste pynten er knottene på hver side av brillen, som er rene, enkle, velplassert og minimale i størrelsen. Der andre briller som Dior absolutt skal ha grafittivegger på hver side av glassene.

 

Jeg syns personlig at Wayfarer RB2132 er finere, fordi de passer meg bedre enn orginalen RB2140 gjør. Jeg har begge. Wafarer er en type brille som man må ha god stil, for å passe. Jeg er enig i at det er stygt når fjortisser går med ekte Wayfarers, og har flere kilo hårgelé og joggeklær på seg. RayBan lager elegante briller for elegante mennesker, men populariteten fører til at de blir misbrukt av stilløse individer.

Endret av Ramius
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Wayfarer er en av verdens mest solgte solbriller. Det gjør den til en klassiker. Folk har stemt brillen fram som attraktiv, med sine lommebøker. Her vil jeg si markedsdemokratiet gir oss et svar på hva som er pent og ikke.

At mange kjøper et plagg gjør det ikke nødvendigvis pent av den grunn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...