Jørgen Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Hvilke to sett med klær er det? Kan du ikke ha gym med de samme klærne som du klatrer i? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Overdrevet med shorte og slips under piqe. Kragen kunne nu også ha blitt fikset på. Lenke til kommentar
kreppsen Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Hvilke to sett med klær er det? Kan du ikke ha gym med de samme klærne som du klatrer i? Har de jeg har på meg, et sett fotball klær, et sett med klær som jeg bruker inne i styrketreningen, fotballsko, joggesko og vanlige sko. Så har jeg ofte klærne jeg klatrer i på meg, eller under. Endret 26. september 2010 av kreppsen Lenke til kommentar
SML Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 For en grusom blazer, også dritstygt med piqué over skjorte(spesielt med slips) Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 De beina og du kommenterer isen?! Djizes, Pat. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) De beina og du kommenterer isen?! Djizes, Pat. Haha, ja du sier noe. Er keen på is! Og for min del kunne hun hatt mer former. Endret 1. oktober 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Og for min del kunne hun hatt mer former. Endret 1. oktober 2010 av thrice Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) http://3.bp.blogspot.com/_qjpwnPW4c1o/R8ik2E1ASzI/AAAAAAAADCo/MWZjNUt3pt0/s1600/GCcelweb.jpg Han har falske Ray Ban Wayfarers, så -1 og buuuuuu til det Endret 1. oktober 2010 av ttt Bilete fjerna frå sitat.-ttt Lenke til kommentar
SML Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Wayfarers er forsåvidt -1 uansett... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Wayfarers er +1. Å ikke være opptatt av merker er +2. Å henge seg opp i at de er falske er minus tusen. 4 Lenke til kommentar
SML Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg bryr meg hverken om merke, eller hvor falske de er. Poenget er at de er dritstygge og oppbrukte. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Klassiske solbriller kan neppe bli oppbrukte. Man kan bare vente på at alle tardsene som tusler rundt i båtsko og seiljakke slutter å bruke de igjen når neste moteblad sier det er ut -_- Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 At wayfarers er dritstygge er jeg uenige i. Jeg vil heller ikke si de er særlig "oppbrukte". Jeg ser haugevis med folk som bruker pilotbriller om sommeren, men jeg synes fortsatt de er like kule. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Nå går det vell mest i quilted jakker. Ser det overalt i Oslo. Føler meg som en sau i en saueflokk Lenke til kommentar
SML Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Kan se den at mange synes wayfarers er fine, men det at de er oppbrukte er udiskutabelt. Bare sånn ca 90 % av alle fjortissene bruker wayfarers. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Klassiske solbriller kan neppe bli oppbrukte. Man kan bare vente på at alle tardsene som tusler rundt i båtsko og seiljakke slutter å bruke de igjen når neste moteblad sier det er ut -_- Moteblad? Du mener vel Topp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå