lokeland Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Den uttalelsen var kanskje ikke så heldig (alt etter hvordan man tolker den). Uansett, det er sjeldent man ser menn generelt kle seg så bra. Endret 23. september 2010 av lokeland 3 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Hehe, nei. Tenkte det samme. Men men. Alt ettersom. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Kvinner har vel i all tid brydd seg mer om utseende enn menn? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Det er i hvertfall bare såvidt, se tilbake litt i tid så ser du at mennene var 10x så forfengelige som vi er den dag i dag. Overdådige antrekk, frisyrer/parykker, sminke o.l Lenke til kommentar
Coa Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Det er forskjell på hvordan den franske adelen og vanlige bønder kledde seg. Det blir som å sammenligne transer med tømmerhuggere. 1 Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Ser dere no forskjell på de bildene dere poster gjengenmedsammeavatar? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Jeg gjør hvert fall det, og det gjør vel de fleste andre med synet i god behold også ... Lenke til kommentar
SML Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Om man ser forskjell på bildene som blir postet? er du virkelig seriøs? liker du ikke MoV-delen av forumet, så hold deg unna. Begynner å bli lei av haters som på død og liv skal poste sin mening når de likesågodt kan holde seg unna. 2 Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Jeg ser forskjell men det er jo bare samme type frakk, sko og skjorte hele tiden. 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Nei, det er det ikke. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Jeg ser forskjell men det er jo bare samme type frakk, sko og skjorte hele tiden. Det er vel fordi frakker, skjorter og pensko er pent, i motsetning til joggebukse og hettegenser 5 Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Jeg ser forskjell men det er jo bare samme type frakk, sko og skjorte hele tiden. Det er vel fordi frakker, skjorter og pensko er pent, i motsetning til joggebukse og hettegenser Men det er ikke like kult som tightpants og hettegenser! 1 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Du vokser ifra det Anarkorken 1 Lenke til kommentar
nybb Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Jepp. Men så skal sant sies, at det ikke er det verste man ser der ute... Lenke til kommentar
kreppsen Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Kommer nok til å bli slaktet her inne men det får bare stå til. Går til vanlig i klær som reflekterer det jeg driver med, altså klatring, surfing og ski. Går ofte i merker som Oakley, Volcom, Nike og 6.0 på ukedagene og på skolen. Noe ala Simon Dumont i denne filmen. Synes dog at det er herlig å kunne kle seg litt opp i helgene, til selskap eller fest, men i hverdagen blir det for mye å bære på viss jeg skal ha pene klær på skolen, ha gym på i 2. time, for så å gå på klatresenteret. I tillegg hadde det sett heilt feil ut med 2 bagger og penklær. Synes at antrekk som det Henrik C linket ser veldig classy og veldig stilig, men det funker desverre ikke for meg når jeg har en så aktiv fritid som jeg har. Endret 25. september 2010 av kreppsen 3 Lenke til kommentar
geil Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Høres ut som form følger funksjon hos deg, og det er en helt ærlig sak. De stilene som får mest kritikk her er de som ser ut som om noen har kastet terning om hva de skal ha på seg. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Ser ikke helt hvordan en aktiv fritid kan hindre en i å kle seg pent. Lenke til kommentar
kreppsen Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Viss du ikke har klatret så mye før, så er det lite behagelig å bevege seg opp veggen med slim-fit bukser, cardigan og skjorter for å ta noen. Har allerede 2 sett med klær til enhver tid med meg i baggen, i tillegg til pc, bøker, og 2-3 par sko. Ingen antrekk ser veldig stilige ut med svær bag, etter min mening, og desto dummere hadde jeg sett ut med dressjakke, pen bukse og lignende også med en kolossal bag på ryggen. EDIT: Kanskje viss den mappen hadde kommet i 70L versjon, med 5 rom i til å ha forskjellige lommer for svett tøy, sko osv. Inntil da, klarer jeg ikke rettferdiggjør å sette utseende mot funksjon. Endret 25. september 2010 av kreppsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå