Gå til innhold

Hvilken stil _liker_ du å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer nok til å bli slaktet her inne men det får bare stå til. :)

 

Går til vanlig i klær som reflekterer det jeg driver med, altså klatring, surfing og ski. Går ofte i merker som Oakley, Volcom, Nike og 6.0 på ukedagene og på skolen.

Noe ala Simon Dumont i denne filmen.

 

 

Synes dog at det er herlig å kunne kle seg litt opp i helgene, til selskap eller fest, men i hverdagen blir det for mye å bære på viss jeg skal ha pene klær på skolen, ha gym på i 2. time, for så å gå på klatresenteret. I tillegg hadde det sett heilt feil ut med 2 bagger og penklær.

 

Synes at antrekk som det Henrik C linket ser veldig classy og veldig stilig, men det funker desverre ikke for meg når jeg har en så aktiv fritid som jeg har. :)

Endret av kreppsen
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Viss du ikke har klatret så mye før, så er det lite behagelig å bevege seg opp veggen med slim-fit bukser, cardigan og skjorter for å ta noen. Har allerede 2 sett med klær til enhver tid med meg i baggen, i tillegg til pc, bøker, og 2-3 par sko.

 

Ingen antrekk ser veldig stilige ut med svær bag, etter min mening, og desto dummere hadde jeg sett ut med dressjakke, pen bukse og lignende også med en kolossal bag på ryggen.

 

 

EDIT:

7019PittijktWeb.jpg

 

Kanskje viss den mappen hadde kommet i 70L versjon, med 5 rom i til å ha forskjellige lommer for svett tøy, sko osv. Inntil da, klarer jeg ikke rettferdiggjør å sette utseende mot funksjon. :ermm:

Endret av kreppsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...