SML Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Stëkestil faktisk... jeg hater alt som har med steking å gjøre, oppbrukt fjortiz greie. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Liker best stëkestil jeg as:) Det er det som eier, ralph lauren, lacoste, sebago, lacrosse t-skjorter, sleik, fin klokke, kort shorts, chinos osv. Sebago sko osv. Det er det som eier! Uansett hva dere sier:)) Im sorry, but 2006 called and they want "Steking" back. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Liker best stëkestil jeg as:) Det er det som eier, ralph lauren, lacoste, sebago, lacrosse t-skjorter, sleik, fin klokke, kort shorts, chinos osv. Sebago sko osv. Det er det som eier! Uansett hva dere sier:)) Bare vit at alle som ser deg ute i offentligheten syns du er stygg. 7 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Kommer helt ann på hvordan man kombinerer det. En oxford skjorte fra PRL, en kort shorts og docksides kan se pent ut det. Endret 8. september 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Nå skal jeg ikke være veldig dømmende her, men jeg tviler på at det er den stilen stekegutten vår har. Lenke til kommentar
SML Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Ja, men den typiske "steke" stilen som jeg har sett, er ikke akkurat det jeg ville kalt pent... Gjerne store ponnier, grusomme sleiker med 20 liter smør i håret, x2 for store klokker osv. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Noe som er hentet fra Barbour`s kolleksjoner? Tenker f.eks på siste bildet. Typen i bakrunnen med quilted jacket. Meget pent ja. Ralph Lauren alt sammen. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Stekestilen er det verste man ser.. Foretrekker heller å være i selskap med en skikkelig ihuga gother, for de har faktisk synspunkter på ting! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Liker best stëkestil jeg as:) Det er det som eier, ralph lauren, lacoste, sebago, lacrosse t-skjorter, sleik, fin klokke, kort shorts, chinos osv. Sebago sko osv. Det er det som eier! Uansett hva dere sier:)) Du har endret stil siden sist du var her? Jeg kler meg i Hip Hop stilen jeg synes det er tøft svære klær og sånt ! Endret 8. september 2010 av PatSharpX 1 Lenke til kommentar
nybb Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 På to år er det fullt mulig å forandre stil svært drastisk da.. Det har i allefall jeg gjort. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Jeg var på hattefest, og har bestemt meg for at jeg liker alle typer hatter. Selv 14-åringer med fedora, selv kommuniststudenter med CCCP-hatt. Jeg liker det plagget og alle som bruker det, og jeg oppfordrer alle til å begynne med det igjen. Personlig stilte jeg i tidenes hatt, som man finner i spoiler. Endret 12. september 2010 av Dorian Gray Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Er veldig glad i ett plagg som man begynner å bruke fremover nemlig trench coat. Spesielt damer i trench er hot. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Jeg var på hattefest, og har bestemt meg for at jeg liker alle typer hatter. Selv 14-åringer med fedora, selv kommuniststudenter med CCCP-hatt. Jeg liker det plagget og alle som bruker det, og jeg oppfordrer alle til å begynne med det igjen. Personlig stilte jeg i tidenes hatt, som man finner i spoiler. Kanskje jeg skal stjele pappas skipperlue? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Hhhhhnnnnggggg 7 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Er ikke mulig å misslike det der. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Kanskje hun har hår på tissen? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 En skikkelig beverskog! Er det bare jeg som syns at jenter generelt kler seg bedre enn menn? Eller virker det bare sånn på meg fordi jeg kan mindre om jenteklær? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Hhhhhnnnnggggg http://cdn3.lookbook.nu/files/looks/medium/807736_underthelights.jpg?1284816055 omnomnomnom!!! ^Tror nok det er en liten blanding. Det er flere jenter som bryr seg om hvordan de kler seg enn det er gutter. Men det er allikevel mange(!) jenter som failer hardt selv om de prøver. Endret 1. oktober 2010 av ttt Bilete fjerna frå sitat.-ttt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå