Tablespoon Skrevet 4. september 2010 Rapporter Del Skrevet 4. september 2010 Syns det ser ut som vanlige sorte jeans. Mangler liksom den blåfargen som rådenim har. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Haha, til og med skolissene er lilla. Snakker om gjennomtenkt antrekk! Liker dog ikke buksa, men det er kun fordi jeg har en personlig vendetta mot oransje og alle nærliggende fargetoner. Endret 5. september 2010 av lokeland Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Likte ikke ringene eller armbåndene, men ellers ser det veldig bra ut! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Syns det ser ut som vanlige sorte jeans. Mangler liksom den blåfargen som rådenim har. Evt. bare koksgrå jeans. Synes de ser for lyse ut til å være sorte. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Tviler sterkt på at det er jeans. Ser man på venstre legg ser det ut som om det har vært press i buksen, og ingen presser jeans. For ikke å snakke om at det rett og slett ikke ser ut som jeans i det hele tatt. En ting er hvertfall sikkert, og det er at det på ingen måte er rådenim. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Thrice: Hva var spesielt pent med STILEN til den jenta? Det er en normal/pen jente som løper i vannet med en helt ok jakke over hodet med normal BH og truselinningen over hotpantsene? Synes ikke det var spesielt nok til å havne i denne tråden imo. Jenta var pen, no doubt. Men denne tråden handler om stilen. Du får sende inn det samme spørsmålet til the sartorialist -_- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 Man måjo ikke like det selv om det var på sartorialist-bloggen. Jeg likte det da, hvem liker ikke lettkledde damer, liksom? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 No shit. Det er mye der, om ikke mer enn 50% som jeg ikke synes noe om. Skjønner ikke hva dere sutrer over. Pen jente. Kult bilde. Fine sommerklær. Det er samme jenta som det forrige bildet jeg postet. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 I'd hit it - mer trenger ikke jeg vite. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 Les innlegget mitt igjen thrice. Dama var fin, men antrekket? Hva er spesielt med en BH, g-streng over hotpants og en random jakke over hodet? Finnes bedre ting å runke til Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 Herregud, av alle ting man kan klage over, så velger du en lettkledd jente? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 Klager på ingen måte, bare undrer over hvorfor hun ble valgt ut til å være i denne tråden. Jeg har da aldri klaget over lettkledde damer. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Jeg har da aldri klaget over lettkledde damer. You just did... Edit: Og dessuten er da "lettkledd" en stil. Man ser den i Akersgata til stadighet. Endret 6. september 2010 av fkm Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 Les innlegget mitt igjen thrice. Dama var fin, men antrekket? Hva er spesielt med en BH, g-streng over hotpants og en random jakke over hodet? Finnes bedre ting å runke til Tja. Det passer veldig bra inn med tanke på trådens tittel, nemlig stiler jeg liker å se. Jeg liker slike stiler på søte jenter som hopper rundt i en fontene. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg fkm Skrevet 8. september 2010 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 12 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. september 2010 Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 Damn, fkm! Skikkelig eyecandy" Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. september 2010 Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 Noe som er hentet fra Barbour`s kolleksjoner? Tenker f.eks på siste bildet. Typen i bakrunnen med quilted jacket. Meget pent ja. Lenke til kommentar
Stekaren Skrevet 8. september 2010 Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 Liker best stëkestil jeg as:) Det er det som eier, ralph lauren, lacoste, sebago, lacrosse t-skjorter, sleik, fin klokke, kort shorts, chinos osv. Sebago sko osv. Det er det som eier! Uansett hva dere sier:)) Lenke til kommentar
August. Skrevet 8. september 2010 Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 Liker best stëkestil jeg as:) Det er det som eier, ralph lauren, lacoste, sebago, lacrosse t-skjorter, sleik, fin klokke, kort shorts, chinos osv. Sebago sko osv. Det er det som eier! Uansett hva dere sier:)) :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå