fkm Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Det er link i siggen hans Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Det er link i hans FTFY thrice. Nå skjønner du det vel. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Det er link i siggen hans whine whine jeg leser ikke signaturer Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Hvilken stil liker du å se? Vel, det er vanskelig å si ettersom jeg kan bli sjarmert av de fleste stiler, hvis de er gjennomført korrekt. Det som derimot jeg synes er mye fetere enn klærne de har på seg, er selvsikkerheten de viser når de vet at de har gjort noe riktig. Mange av bildene som postes her, oser av selvtillit. Det synes jeg nesten er kulere enn selve plaggene. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Så en kar her om dagen i navy blazer og grønne bukser. Han oste selvsikkerhet. Det er kult! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Så en kar her om dagen i navy blazer og grønne bukser. Han oste selvsikkerhet. Det er kult! hehe, ikke det jeg mener. Jeg mener at når de treffer på plaggene, så er det fett at de oser selvsikkerhet og viser at de har kunnskap om det. At det ikke er likegyldig hva de har tatt på seg. Men ser hva du mener ja. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Nå mente jeg faktisk det samme som deg da, bare litt feil formulert. Komboen var fet, og det at han oste selvsikkerhet gjorde det bare enda bedre. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Det finnes jo selvsagt mange stiler, og noe kler streetwear, andre kler litt mere casual, mens andre kler litt mere voksen/classy stil.. Og er det gjennomført så er det selvsagt flott, så lenge det ikke blir harry/tacky Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 4. september 2010 Rapporter Del Skrevet 4. september 2010 Håret! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. september 2010 Rapporter Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Thrice: Hva var spesielt pent med STILEN til den jenta? Det er en normal/pen jente som løper i vannet med en helt ok jakke over hodet med normal BH og truselinningen over hotpantsene? Synes ikke det var spesielt nok til å havne i denne tråden imo. Jenta var pen, no doubt. Men denne tråden handler om stilen. Endret 4. september 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. september 2010 Rapporter Del Skrevet 4. september 2010 Thrice: Hva var spesielt pent med STILEN til den jenta? Det er en normal/pen jente som løper i vannet med en helt ok jakke over hodet med normal BH og truselinningen over hotpantsene? Synes ikke det var spesielt nok til å havne i denne tråden imo. Jenta var pen, no doubt. Men denne tråden handler om stilen. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. september 2010 Rapporter Del Skrevet 4. september 2010 Trenger en lignende bukse nå. Noen som har tips på en? bump Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. september 2010 Rapporter Del Skrevet 4. september 2010 Trenger en lignende bukse nå. Noen som har tips på en? bump Koksgrå chinos? Det finner man vel strengt tatt i enhver butikk som selger herreklær. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. september 2010 Rapporter Del Skrevet 4. september 2010 Eller er det rådenim kanskje? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. september 2010 Rapporter Del Skrevet 4. september 2010 trodde det var rådenim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå