KKake Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Skoene på bildet er fra Lanvin, noe mer vet jeg ikke. Fant han på Styleforum. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 (endret) SML: Det ser heller ut som noe fra Lanvin, f.eks: LANVIN Sneakers Low SS 2010 Black Suede Patent Toe Legger ved et bilde fra thesartorialist for å ikke spore helt av: Fargene er pene, men det kunne vært en v-hals i stedet for crewneck. Edit: KongKake, din raske jævel Endret 26. august 2010 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
SML Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Åja, bare husket å ha sett i bildetråden at en bruker kjøpte sko som var lignende Lenke til kommentar
nybb Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 V-hals er penere ja. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. august 2010 Rapporter Del Skrevet 27. august 2010 Likte egentlig ikke genseren i seg selv. Ganske kjedelig også, ingenting spesielt over det, men vi som lever i Norge er jo vant til en lavere standard hva stil angår, så det meste fascinerer vel oss. Lenke til kommentar
Lord Haart Skrevet 27. august 2010 Rapporter Del Skrevet 27. august 2010 Likte stilen på han øverste der! Må si meg veldig enig der. Noen som vet hvilken jakke det er snakk i? Lenke til kommentar
nybb Skrevet 27. august 2010 Rapporter Del Skrevet 27. august 2010 Likte egentlig ikke genseren i seg selv. Ganske kjedelig også, ingenting spesielt over det, men vi som lever i Norge er jo vant til en lavere standard hva stil angår, så det meste fascinerer vel oss. Hva er galt med plain, navy v-hals med hvit skjorte innom, til f.eks. jeans? Det blir et ganske pent antrekk spør du meg. Ikke kjedelig heller. Lenke til kommentar
SML Skrevet 27. august 2010 Rapporter Del Skrevet 27. august 2010 Er litt kjedelig, spesielt når det er en crewneck som over. Likte likevel at han brukte hvite bukser. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. august 2010 Rapporter Del Skrevet 27. august 2010 Likte egentlig ikke genseren i seg selv. Ganske kjedelig også, ingenting spesielt over det, men vi som lever i Norge er jo vant til en lavere standard hva stil angår, så det meste fascinerer vel oss. Hva er galt med plain, navy v-hals med hvit skjorte innom, til f.eks. jeans? Det blir et ganske pent antrekk spør du meg. Ikke kjedelig heller. Hovedsakelig er det hvordan stoffet fremstår jeg ikke liker. En genser er jo ikke bare en genser. Men det er jo ikke noe galt med antrekket. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. august 2010 Rapporter Del Skrevet 27. august 2010 Om du vil ha det enda mer spesifikt: Det ser ut som ullundertøyet mitt. Dog, bilder lyver. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 28. august 2010 Rapporter Del Skrevet 28. august 2010 ..Bildet lyver.. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 28. august 2010 Rapporter Del Skrevet 28. august 2010 Yeah. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 29. august 2010 Rapporter Del Skrevet 29. august 2010 Ser ikke helt hva som er så pent med det antrekket der, men alle har vell forskjellig smak. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 29. august 2010 Rapporter Del Skrevet 29. august 2010 Det er nok ingen som synes det er pent, men han _liker_ det. At han liker å se folk som kler seg som en dass får være hans problem. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. august 2010 Rapporter Del Skrevet 29. august 2010 Trenger en lignende bukse nå. Noen som har tips på en? Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 29. august 2010 Rapporter Del Skrevet 29. august 2010 Coa: Skulle likt å visst hvor jeg kan få tak i en liknende losjakke som han øverste. Noen tips? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 29. august 2010 Rapporter Del Skrevet 29. august 2010 Peacoaten er fra Urban Outfiters. Sjekket, og de har den ikke på lager. Tar jeg ikke helt feil har de en lignende en på Zara. Denne var tynn, så den egner seg nok ikke til vinteren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå