JBKnutsen Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Jeg liker best litt casual stil. Klær som matcher hverandre, gjerne cardigans, og slim fit bukser. I det siste har jeg begynt å like litt mer fargerike klær, istedenfor bare svart, grå og hvit. Et bilde sier mer enn 34 ord regner jeg med, så jeg slenger innpå ett: Det jeg sa om hvilken stil dette er er sikkert helt feil, men det er hva jeg føler det er. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Jeg forbinder casual med avslappet. Ikke slips. Lenke til kommentar
JBKnutsen Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Ja, var nok ikke veldig godt formulert. Med casual mener jeg mer dagligdags. Men selvfølgelig, alt er vel dagligdags. Dette er noe sånt jeg ville hatt på meg, for eksempel på skolen, men uten slips. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Dorian Gray, Det bildet/antrekket er nice. Jeg har nesten lik frisyre når jeg er ny klipt. Endret 22. september 2009 av thrice Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 (endret) ^DD style? Phat Guido på Styleforum kan kle seg. Endret 22. september 2009 av AnewZ Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Var en skrivefeil, skulle selvfølgelig være DD Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Vet ikke hva det står for heller Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Phat Guido minner om Lloyd fra Entourage. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Vet ikke hva det står for heller Du er en skuffelse for avataren din Don Draper, hehe. ^ Haha, nå som du sier det! Men PG kler seg bedre. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 John Hamm hadde ikke skjønt den, AnewZ. Ta tiden til å skrive ut alt, så sparer vi 3-4 poster. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Siste bildet er sikkert tøft hvis du skal på audition å prøve deg som den nye Tintin... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Phat Guido minner om Lloyd fra Entourage. Haha det er sant altså Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Du er en skuffelse for avataren din Don Draper, hehe. ^ Haha, nå som du sier det! Men PG kler seg bedre. Jeg velger og skylde på deg og dine forkortelser. Fra nå av krever jeg fulle navn/setninger og ikke initialer. Endret 23. september 2009 av thrice Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Bukseseler! Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Buskeseler = Patrick Batman = Nice. Endret 23. september 2009 av dicktator Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Det antrekket til Chuck i den scenen der er utrolig bra. Støttes fullt ut. Får vel se siste episode Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Det antrekket til Chuck i den scenen der er utrolig bra. Støttes fullt ut. Jeg er enig, men stusset litt på at slipset var så langt, rakk jo langt ned på buksen. Ellers var antrekket drit fett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå