Gå til innhold

Hvilken stil _liker_ du å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så kommer Nybb med en kommentar, og tror du jaggu det kommer en slik en. Jeg er virkelig imponert over hvor moden og åpen vi er på MoV-forumet.

 

edit: leif

wat?

 

Virkelig et irriterende innlegg. Det virker som det er kun 8-9 stykker som er aksepterte på denne delen av forumet, og det gjenspeiles noe så inni granskauen godt med slike innlegg. Og fordi jeg tidligere har argumentert mot dine gode venner, så slår du tilbake med smålige kommentarer.

Utrolig kjipt at det skal være slik, da det er mye interessant her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
det beige og lilla homseslipset dere liker så godt.

 

Jaa... Skal vi se, og du var hvor gammel? 10?

Jeg er gammel nok til å være faren din.

 

Rundt 40-50 altså. Du er i så fall ikke akkurat det jeg vil kalle voksen for alderen.

 

Så kommer Nybb med en kommentar, og tror du jaggu det kommer en slik en. Jeg er virkelig imponert over hvor moden og åpen vi er på MoV-forumet.

 

edit: leif

wat?

 

Virkelig et irriterende innlegg. Det virker som det er kun 8-9 stykker som er aksepterte på denne delen av forumet, og det gjenspeiles noe så inni granskauen godt med slike innlegg. Og fordi jeg tidligere har argumentert mot dine gode venner, så slår du tilbake med smålige kommentarer.

Utrolig kjipt at det skal være slik, da det er mye interessant her.

 

Hæ? Nå er det like før jeg må bruke wambulance-bildet for tredje gang i dag. Du klarer til og med å finne fornærmelser i et utsagn som ikke er det minste fornærmende. Godt gjort.

Endret av fkm
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke begynn du heller nå da, legg deg heller ned på bakken og innrøm at innlegget til Thrice var jævlig unødvendig. Du var tydeligvis enig med meg med det innlegget mitt var ment til, nemlig det idiotiske innlegget av Ramius.

 

Wam? Bare pisslei av å bli behandlet som dritt her inne.

Lenke til kommentar

Ikke begynn du heller nå da, legg deg heller ned på bakken og innrøm at innlegget til Thrice var jævlig unødvendig. Du var tydeligvis enig med meg med det innlegget mitt var ment til, nemlig det idiotiske innlegget av Ramius.

 

Wam? Bare pisslei av å bli behandlet som dritt her inne.

 

Du må være verdens mest nærtagende person.

 

Edit: Og ikke minst paranoid. "En tråd der en stakkar blir sorrounda og motargumentert uansett hva han sier". Jada, det finnes en hemmelig klubb som heter "motarbeid Nybb". Vi har møter hver tirsdag klokken 18.00. Saft og boller serveres.

Endret av fkm
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Se innlegget over deg. Jeg bryr meg langt faen i hva andre sier på et stakkars forum, jeg er verdens lykkeligste person. Men det må da være måte på dissing. Prøver faktisk å diskutere på et voksent nivå her inne, selv om jeg ikke er helt voksen ennå.. makan.

Endret av nybb
Lenke til kommentar

Har ikke noe annet valg, desverre:

 

wambulance_logo.jpg

 

 

 

 

 

Jeg gjentar, slutt å ta alt som personlige fornærmelser, ta ting litt mindre seriøst, og ikke vær så forbanna selvhøytidelig, så kanskje du får litt mer godvilje. 70 % av postene dine er klaging.

Endret av fkm
  • Liker 2
Lenke til kommentar

1. 70% av alle postene mine er ikke klaging. Sorry, men du er bare usaklig.

 

2. Wambulance?! Usaklig..

 

3. Jeg tar ikke alt som personlige fornærmelser, jeg tar ingen. Jeg er bare drittlei av at dere hoper dere i hop.

 

 

You just proved my point. Slutt med sutringen.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Seriøst, om jeg vil ha drama ser jeg One Tree Hill.

 

Men, det er jo så kjedelig confused.gif Kan jeg foreslå The OC i stedet? Virkelig en kvalitetsserie!

 

Hva skal man si da? Jeg kan ikke bli tråkket på uten å svare for meg heller.

 

Og der beviste du mitt andre poeng. Du tar deg nær av alt mulig. Det er ingen som har tråkket på deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...