nybb Skrevet 20. august 2010 Rapporter Del Skrevet 20. august 2010 Slipset var nydelig. 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. august 2010 Rapporter Del Skrevet 20. august 2010 (endret) Bildet har vært postet før, men for all del, det er jo pent! Personlig liker jeg dog ikke slipset så godt. Det ser litt billig ut. Endret 20. august 2010 av fkm Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 20. august 2010 Rapporter Del Skrevet 20. august 2010 Slipset ser ut som noe dritt fra 70-tallet. Fargene er utvaska, og det lilla harmoniserer ikke med resten av fargene i dressen. Skjortas mønster blir for mye, det holder at enten dressen eller skjorta har mønster. Skjorta kunne heller vært ensfarget kremhvit. Tørklet i lomma bør være av samme materiale som slipset, når dét også er forskjellig, blir det for mye hummer og kanari. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. august 2010 Rapporter Del Skrevet 20. august 2010 Tørklet i lomma bør være av samme materiale som slipset, når dét også er forskjellig, blir det for mye hummer og kanari. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. august 2010 Rapporter Del Skrevet 20. august 2010 Slipset ser ut som noe dritt fra 70-tallet. Fargene er utvaska, og det lilla harmoniserer ikke med resten av fargene i dressen. Skjortas mønster blir for mye, det holder at enten dressen eller skjorta har mønster. Skjorta kunne heller vært ensfarget kremhvit. Tørklet i lomma bør være av samme materiale som slipset, når dét også er forskjellig, blir det for mye hummer og kanari. So, im just asking. Har du gått inn for å trolle eller har det bare blitt sånn? Lenke til kommentar
nybb Skrevet 20. august 2010 Rapporter Del Skrevet 20. august 2010 Dere som ikke liker slipset, så mente jeg egentlig at slipset gjør antrekket nydelig Slipset i seg selv, er jo så som så, sikkert.. Men det passet utrolig bra til resten av antrekket. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 20. august 2010 Rapporter Del Skrevet 20. august 2010 Slipset ser ut som noe dritt fra 70-tallet. Fargene er utvaska, og det lilla harmoniserer ikke med resten av fargene i dressen. Skjortas mønster blir for mye, det holder at enten dressen eller skjorta har mønster. Skjorta kunne heller vært ensfarget kremhvit. Tørklet i lomma bør være av samme materiale som slipset, når dét også er forskjellig, blir det for mye hummer og kanari. So, im just asking. Har du gått inn for å trolle eller har det bare blitt sånn? Jeg fortalte sannheten. Ganske enkelt. Skjønner at det tar tid for deg å åpne øya, fordi du legger deg på defensiven i mellomtiden. Hvis du liker det antrekket, tar det nok litt tid. 1 Lenke til kommentar
geil Skrevet 20. august 2010 Rapporter Del Skrevet 20. august 2010 Pøh, fargene og mønstrene er svært godt kombinert. Du: 3 Lenke til kommentar
nybb Skrevet 20. august 2010 Rapporter Del Skrevet 20. august 2010 Enig, Geil. Hvis man ser nøye på dressjakken, ser man tyne lilla striper.. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 20. august 2010 Rapporter Del Skrevet 20. august 2010 Bildet har vært postet før, men for all del, det er jo pent! Personlig liker jeg dog ikke slipset så godt. Det ser litt billig ut. Jeg føler meg overflødig. Kunne ikke sagt det bedre selv. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. august 2010 Rapporter Del Skrevet 23. august 2010 Likte godt den siste. Er i utgangspunktet ikke glad i kvinner som viser så mye ben/lår/rumpe 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. august 2010 Rapporter Del Skrevet 23. august 2010 (endret) [quote name='Silkepinne' date='19. august 2010 - 02:00' likte det nederste bildet Endret 23. august 2010 av olehh Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. august 2010 Rapporter Del Skrevet 23. august 2010 Likte godt den siste. Er i utgangspunktet ikke glad i kvinner som viser så mye ben/lår/rumpe Du har noen syke smileys Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. august 2010 Rapporter Del Skrevet 23. august 2010 Du har noen syke smileys Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 23. august 2010 Rapporter Del Skrevet 23. august 2010 Pøh, fargene og mønstrene er svært godt kombinert. Du: Dette bildet hadde blitt ett finere slips enn det beige og lilla homseslipset dere liker så godt. 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. august 2010 Rapporter Del Skrevet 23. august 2010 det beige og lilla homseslipset dere liker så godt. Jaa... Skal vi se, og du var hvor gammel? 10? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå