nybb Skrevet 18. august 2010 Rapporter Del Skrevet 18. august 2010 Den grønne blazeren over var steike stilig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 19. august 2010 Rapporter Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Endret 19. august 2010 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. august 2010 Rapporter Del Skrevet 19. august 2010 Likte godt den siste. Er i utgangspunktet ikke glad i kvinner som viser så mye ben/lår/rumpe (nei, jeg er ikke homofil, men alt for ofte ser det billig og cheesy ut), men jeg må si det var meget smakfullt. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 19. august 2010 Rapporter Del Skrevet 19. august 2010 Enig, hun nederte var tasty! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. august 2010 Rapporter Del Skrevet 19. august 2010 Er i utgangspunktet ikke glad i kvinner som viser så mye ben/lår/rumpe Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. august 2010 Rapporter Del Skrevet 19. august 2010 Er i utgangspunktet ikke glad i kvinner som viser så mye ben/lår/rumpe Såklart høres det rart ut når du ikke engang tar med hele posten. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 19. august 2010 Rapporter Del Skrevet 19. august 2010 Likte godt den siste. Er i utgangspunktet ikke glad i kvinner som viser så mye ben/lår/rumpe (nei, jeg er ikke homofil, men alt for ofte ser det billig og cheesy ut), men jeg må si det var meget smakfullt. Jo du er homofil. 1 Lenke til kommentar
Nash Skrevet 19. august 2010 Rapporter Del Skrevet 19. august 2010 Er i utgangspunktet ikke glad i kvinner som viser så mye ben/lår/rumpe (nei, jeg er ikke homofil) 1 Lenke til kommentar
nybb Skrevet 19. august 2010 Rapporter Del Skrevet 19. august 2010 Hahahaa. Nå gjorde du en tabbe Lokeland Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 19. august 2010 Rapporter Del Skrevet 19. august 2010 Er det nokon som i det heila forsto kva Lokeland meinte? 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. august 2010 Rapporter Del Skrevet 19. august 2010 Ja, han synes at kvinner skal kle seg anstendig og ikke som sluts & whores som vi vanligvis ser med engang gradestokken paserer 12 grader i det ganske land. I don`t blame him. Føler det samme. 3 Lenke til kommentar
nybb Skrevet 19. august 2010 Rapporter Del Skrevet 19. august 2010 Er det nokon som i det heila forsto kva Lokeland meinte? Jeg forsto godt hva han mente. Han liker ikke at jenter kler seg f.eks. slik: Altså litt slutty. Men det antrekket over var pent. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. august 2010 Rapporter Del Skrevet 19. august 2010 Er det nokon som i det heila forsto kva Lokeland meinte? Selvfølgelig skjønte jeg hva han mente, og jeg er helt enig. Men la meg introdusere et nytt begrep for deg: "spøk". Lenke til kommentar
geil Skrevet 19. august 2010 Rapporter Del Skrevet 19. august 2010 Jeg tror han mente at han ikke liker Men han endte på sett og vis opp med å skrive Er i utgangspunktet ikke glad i kvinner som viser så mye ben/lår/rumpe (nei, jeg er ikke homofil ... 3 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. august 2010 Rapporter Del Skrevet 19. august 2010 Haha. Forresten litt offtopic, geil, går du på på BI nå? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 19. august 2010 Rapporter Del Skrevet 19. august 2010 Jeg tror han mente at han ikke liker Men han endte på sett og vis opp med å skrive Er i utgangspunktet ikke glad i kvinner som viser så mye ben/lår/rumpe (nei, jeg er ikke homofil ... Nam, hadde bare alle kvinner bortsett fra mødre kledd seg sånn hver dag. Selv om vinteren. Da måtte menn hatt større frakker. 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. august 2010 Rapporter Del Skrevet 19. august 2010 (endret) nybb og Geil (smarting du! ) hit the nail. ^^ Hadde en liten følelse av at jeg skøyt meg selv i foten ved å si det, så den tar jeg på egen kappe. Men regner med alle skjønte hva jeg mente. Men i utgangspunktet er pupper og lår en rett som en velkommen på menyen her i gården iallfall. Heldigvis har jeg kvinnelig samboer og kjæreste, som antakeligvis ville gitt meg en medalje om hun hadde lest innlegget mitt Endret 19. august 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå