Noburu Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 De fire første er, så et fra Asos og til slutt fra the Sartorialist. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Overraskende at du klarte å grave frem noe annet enn hipstere på lookbook Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Det er et par diamanter blant alt kullet, men de er jammen meg ikke lette å finne! Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 nja, helt øverst akkurat nå: samt en lenke til ham de tre første i siste post var: Gael L Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Var inne der nå, og må si det en god del har forandret seg siden sist...om det fortsetter i denne retningen er det jo faktisk en side det er verdt å følge med på når en både liker og kler seg preppy! Lenke til kommentar
Nash Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Må få meg en slik frakk når jeg blir eldre... 2 Lenke til kommentar
Defo Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Er det noen andre stiler enn preppy her? 2 Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Litt over the top, liker ikke helt armbåndet, men kult allikevel untatt skoene hans :/ Og ja, nå er det noe annet enn preppy Lenke til kommentar
thrice Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) Fett:cool: Endret 4. august 2010 av Onyx Siterer bilde. Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Kan ikke si jeg er spesielt stor fan av de tre siste, hva er greia med slipset på den nest siste? Den aller siste er vanskelig å se pga rar pose og dårlig lys, men ser ikke altfor bra ut.. Må si at han på det bildet som ligger øverst på siden klarer et vanskelig antrekk veldig bra, altså :han Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Greia med slipset? Er da ikke SÅ rart? Det er vel en ikke så vanlig å stappe slipset lenger, men det var vel det på 50-tallet eller i militæret. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Såvidt jeg vet stammer det fra militæret. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Det kalles en military-tuck, så ja, det stammer med all sannsynlighet fra militæret. Brukes sjeldent nå til dags, men det gir en litt mer laidback holdning enn det ett slips på vanlig måte gir, i mine øyne... Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 I mine øyne så tar det vekk en del av greia med slips, men er vel første gang jeg ser det så.. For å si hvilken stil jeg liker kan jeg si at det er mye fint i bildetråden for tiden, vurderer å poste der litt etterhvert, stor fan av cardigans og chinos, men ikke verdens største budsjett Lenke til kommentar
chris Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Det er vel helst av rent praktiske årsaker at dette er blitt brukt og godtatt i militæret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå