hvorre Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Personlig er jeg ikke noen stor tilhenger av Emo-stilen, rett og slett fordi jeg hater hele konseptet "Emo". Dog skal det sies, slik som du nevner at de som ikke overdriver alt for mye KAN i ytterst få tilfeller få det til å se ok ut, men da skal det dog være VELDIG gjennomført, kanskje mer gjennomført en noen andre stiler... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 (endret) http://www.quizilla.com/user_images/C/care..._znatILDuce.jpg Wow, han var seriøst klin lik faren min:P Hvem er det? Bilete fjerna frå sitat.-ttt Endret 22. september 2009 av ttt Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Mr. Graves har fet stil. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Nei, ser man det Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 •Alexi Laiho har tøff stil Lenke til kommentar
SML Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Er personlig fan av den såkalte Guido stilen hvis den er ordentlig gjennomførteksempel: http://media.ebaumsworld.com/mediaFiles/pi...8417/941267.jpg Håper det var ironi...? Ja Bilete fjerna frå sitat.-ttt Endret 22. september 2009 av ttt Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 (endret) http://www.quizilla.com/user_images/C/care..._znatILDuce.jpg Wow, han var seriøst klin lik faren min:P Hvem er det? Han som spiller faren til de to brødrene i Boondock Saints Bilete fjerna frå sitat.-ttt Endret 22. september 2009 av ttt Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Hva? Var han faren deres? Det fikk ikke jeg med meg 1 Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 "Mine innlegg" Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 "Mine innlegg" Når du først vil ha den i "Mine innlegg" kan du vel ta deg bryet å skrive hvilke stiler DU liker å se? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Er personlig fan av den såkalte Guido stilen hvis den er ordentlig gjennomførteksempel: http://media.ebaumsworld.com/mediaFiles/pi...8417/941267.jpg Første som popper opp i hodet mitt er "Carmine Gotti" Grusomt er det uansett! Bilete fjerna frå sitat.-ttt Endret 22. september 2009 av ttt Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Tynne emogutter med luggen foran øynene er megahotte, men jeg forstår fullstendig hvorfor andre gutter ikke liker dem. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 "Rocka" stiler med kule tattoveringer, gjerne som dekker begge armene. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Godt eksempel å dra fram gutta i Parkway Drive her, Boffen. Vokalisten i Suicide Silence kan også kle seg godt. Samme gjelder Oliver Sykes (Bring Me The Horizon). Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Hva? Var han faren deres? Det fikk ikke jeg med meg Stemmer det. Om jeg ikke her helt på vidda her. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Han som spiller faren til de to brødrene i Boondock Saints Det er jeg fullt klar over Hva? Var han faren deres? Det fikk ikke jeg med meg Lol, noob. Wow, han var seriøst klin lik faren min:P Hvem er det? Faren din er offisielt badass. Se The Boondock Saints. Det er en _veldig_ bra film! Endret 9. september 2009 av thrice Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 (endret) "Rocka" stiler med kule tattoveringer, gjerne som dekker begge armene. http://userserve-ak.last.fm/serve/500/2282...20Sheffield.jpg Shtøgt Bilete fjerna frå sitat.-ttt Endret 22. september 2009 av ttt Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Wow, han var seriøst klin lik faren min:P Hvem er det? Faren din er offisielt badass. Se The Boondock Saints. Det er en _veldig_ bra film! Jeg trodde Boondock Saints var en tegneserie jeg:P Hehe jeg kødder ikke, jeg trodde det var pappa et lite øyeblikk da jeg så bildet :!: Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 "Rocka" stiler med kule tattoveringer, gjerne som dekker begge armene. En litt rocket stil med tattoveringer osv kan være kult ja. Men det bilde du postet var ikke pent. Var ikke noe fet stil i det hele tatt, eneste de hadde var tattoveringer. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Hva som er "pent" eller ikke, er ikke så farlig for min del. Det er helt vanlige folk, med helt vanlige klær, og det ser kult ut. Det ser imo mye bedre ut enn denna chinos+pique-stilen 50% av de som sier de bryr seg om mote og klær går med. Men dette er ingen tråd for hva man ikke liker, så jeg lar det bli med det. Jeg vil dog gjerne si hva du ser på som en kul, rocka stil : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå