PatSharpX Skrevet 4. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2010 Dunhill ja, de har mye fint mener jeg å huske fra Londonturen min i februar. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 småhullete tight pants, svart new era caps, flanell skjorte, band t-shirt, naglebelte, og VANS eller Converse sko! Litt blanding av punk og skater da! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Evt. standard norsk 14-åring-hipster. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Evt. standard norsk 14-åring-hipster. det er nokså feeett! hehe Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Må si meg uenig der, Anarkorken. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Må si meg uenig der, Anarkorken. jeje... smak og behag! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Evt. standard norsk 14-åring-hipster. det er nokså feeett! hehe Jeg mente ikke akkurat at det var "fett", nei. Lenke til kommentar
mantex Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 Evt. standard norsk 14-åring-hipster. det er nokså feeett! hehe Jeg mente ikke akkurat at det var "fett", nei. gjennomført er det sikkert greit å se på. Lenke til kommentar
nnys Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Skulle gjerne likt og sett mye mere til 50tallet-stilen. Pin up er hot! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Noen er trolig postet fra før, og en er fra bildetråden. Lenke til kommentar
aDelicateSetting Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg liker den kule 70talls stilen. Klærne jeg går i er for det meste sleng-bukser og en type jakke. Her er et bilde av samme type jakke. Her er noen andre bilder av 70talls stilen. Jeg antar at dere har sett serien That 70s Show og vet hvem hyde er. Jeg synes rolling stones stilen hans er kul. Indeed. 70talls-stil er awesome. Går du i 70talls inspirerte klær selv? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Bildet fra bildetråden er fra Thrice, ikke sant? Jakken fra TGD? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Bildet fra bildetråden er fra Thrice, ikke sant? Jakken fra TGD? Den er fra Philosophy Blues Original Digger de to øverste bildene, forresten. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Ah, det var det, ja. Husker den godt, flott jakke. De to øverste bildene er forresten begge fra TS. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 9. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2010 Indeed. 70talls-stil er awesome. Går du i 70talls inspirerte klær selv? Desverre... Har alltid likt stilen, men har aldri gått i slike klér. Men nå som eg har flytta til byen har eg tenkt eg skulle få tak i nokre skikkelig herlege sommarklér. Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 9. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2010 Er det noe galt med meg hvis jeg synes 1% av bildene i denne tråden er "godkjente"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå