Henrik C Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Fantastisk grønnfarge på buksene! Og ja, helfrekt antrekk. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 En kompis av meg kjøpte nettopp den buksen, noe jeg "ergrer" meg over da han ikke kan kombinere den Så det ender bare opp med å se mindre pent ut. Men det antrekket er frekt! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Edit: Forresten et godt eksempel på at sorte sko ikke nødvendigvis trenger å være kjedelig! Endret 2. juni 2010 av fkm Lenke til kommentar
Nash Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Kjenner en del som kjøper frekke bukser men slenger på en eller annen random t-shirt over og tror de er ferdig. Mener jeg har sett bildet før. Hansen & Jacob? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Fkm: Enig der. Men syntes det er litt rart, da det er et brunt belte. Men syntes uansett det ser smashing ut. Nash: Er H&J ja! Er det lenge siden de fikk nettbutikk? Kan ikke huske å ha sett den før. Veldig mye flott, den club jakken der er nydelig. Har også noen cardiganer osv som er herlige. Synd de også har noen polos/rugbys/shorts osv med svææære logoer. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Mye bra der ja! har alltid likt deres knittet club cardigan Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Fkm: Enig der. Men syntes det er litt rart, da det er et brunt belte. Juster fargene på skjermen din og prøv igjen du Beltet er rødt... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Jeg som ikke så etter skikkelig! E: Blazeren er uansett navy! Endret 2. juni 2010 av AnewZ Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 @Vowels, mye kurant, men jeg kan ikke fordra harembukser. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 AnewZ: Tommel opp! Kombinér denne med sko som matcher sadelen og litt tweed her og der så har du det. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 For vel komme med noen bilder også. Digger ikke helt brillene, men funker Hadde nok sett penere ut med noen andre sko, men ser jo bra ut. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 Det er ikke jeans, og de er ikke gule. Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 4. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Donald Glover har fantastisk stil. Pluss at han er fantastisk morsom. Her for eksempel: Klikk Og her: Trykk og her: Var vanskelig å finne noen gode bilder. Endret 4. juni 2010 av Tablespoon Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 4. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg liker den kule 70talls stilen. Klærne jeg går i er for det meste sleng-bukser og en type jakke. Her er et bilde av samme type jakke. Her er noen andre bilder av 70talls stilen. Jeg antar at dere har sett serien That 70s Show og vet hvem hyde er. Jeg synes rolling stones stilen hans er kul. Indeed. 70talls-stil er awesome. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå