Jonas. Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Ok, noen passer til tatoveringer, men synes 99 % av dem ser bedre ut uten. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Enig, men mrs. burlesque oppi her var en av få jeg syns passer til tatoveringer. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Altså, om man er digg, så er man digg. Opplest og vedtatt 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Kanskje litt repost, men: (Mest skoene og buksen, stilig kontrast. Liker ikke så godt skinntrenchen.) Fant dem på en tråd på SF, men de fleste bildene flyter rundt på nettet. Endret 28. juni 2011 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 En del av dem er hvertfall fra the sartorialist Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Ja, jeg så det på URL'en, men det jeg skulle fram til var at jeg jeg fant dem i en tråd på SF. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Mye fint her nå. Personlig er jeg ikke fan av tatoveringer, noen kan passe til det, men det er ytterst få. Så ser jeg egentlig ikke helt poenget. Men men. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Stilpolitiet har som nevnt i førstepost sin egen tråd. Her er det de positive vibbene som skal regjere. In short: Post bilder av ting dere liker, ikke kommentarer til andres bilder dere personlig ikke liker. Slikt vil fort og enkelt forsvinne i papirkurven. Geir Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Dere liker mye sprøtt Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Da foreslår jeg at du viser oss noe du liker, som ikke er "sprøtt" Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Det slipset er helt fantastisk! Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Da foreslår jeg at du viser oss noe du liker, som ikke er "sprøtt" Det er jo smak og behag da, det jeg liker syns nok du er sprøtt men det øverste bildet til "slikkepinne", syns du ikke det er litt sprøtt en gang? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Mye pent som blir postet her nå! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Da foreslår jeg at du viser oss noe du liker, som ikke er "sprøtt" Det er jo smak og behag da, det jeg liker syns nok du er sprøtt men det øverste bildet til "slikkepinne", syns du ikke det er litt sprøtt en gang? Men du kan da være med å bidra med hva du syntes er pent Kommentarer om at det evt. ser jævlig ut blir fjernet av moderatorer. Så her er det bare å poste ting du liker! Ang. det første bildet som silkepinne poster, så er det ikke noe jeg mislier å se hvertfall. Men ikke noen plagg jeg selv ville gått i. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Det jeg mener er bare at man titter en ekstra gang om man ser det på gata, og at det ikke er noe jeg vill gått i Lenke til kommentar
aDelicateSetting Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Jeg liker den kule 70talls stilen. Klærne jeg går i er for det meste sleng-bukser og en type jakke. Her er et bilde av samme type jakke. Her er noen andre bilder av 70talls stilen. Jeg antar at dere har sett serien That 70s Show og vet hvem hyde er. Jeg synes rolling stones stilen hans er kul. Endret 2. juni 2010 av ChildOfTheGrave Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå