Gjest Slettet+987123897 Skrevet 31. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2010 Lite bilde, men: Lenke til kommentar
mantex Skrevet 31. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) skate/hip-hop stil er elsk. første bildet jeg fant av en "average or better" hip hop stil. Ikke helt under min smak, men hadde fortsatt ikke hatt noe imot å se den på byen. "min innlegg." edit: likte ikke skjerfet og smykket da. Endret 31. mai 2010 av mantex Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 31. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2010 Det andre innlegget forsvant i så mye homo snakk ang. fargene på klærne til han Nash posta (som jeg forøvrig likte). Men her er endel bilder av ting jeg liker, ikke nødvendigvis de beste bildene da jeg bare tar de første jeg kommer over. Ikke alle tingene jeg digger som sagt, men alle bildene har noe jeg liker ved seg! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 31. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) AnewZ: Street Etiquette har mye som er utrolig stilig. Mye kombinasjoner som fungerer som folk flest aldri kunne prøvd seg på. Endret 31. mai 2010 av Atald Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Dessverre er Kanye litt for opptatt av å flashe Louis Vuitton, blir ofte litt i overkant og ikke alt passer like godt inn, og det virker som han går med det bare fordi det er LV. Selvfølgelig, LV har masse fint, og de fleste plaggene han går med fra LV er fine, men de passer bare ikke inn. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Det hadde jeg ikke trodd, fkm. Jeg synes det er kult, btw. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Hva hadde du ikke trodd? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 At det er en stil du liker å se. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Nei pene damer er jo ikke noe det er vanlig å like når man er heterofil og mann Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Ingen heterofil mann har en veskehund som heter Bonzo Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Synes tatoveringer trekker veldig ned, men resten er det ikke noe som helst galt med Tenker på Mikke Mus med en gang jeg ser skjørtet... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Ingen heterofil mann har en veskehund som heter Bonzo www.trommelyd.no Lenke til kommentar
Nash Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Synes det kan funke veldig godt på noen. Men nå trengs det jo at man er...ja...digg Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Ingen heterofil mann har en veskehund som heter Bonzo Veskehund du liksom. Det er jo reneste pitbullen. Endret 1. juni 2010 av fkm Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Nash: Hun hadde definitivt vært diggere uten tatoveringen... Endret 1. juni 2010 av Jonas. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Veskehund du liksom. Det er jo reneste pitbullen. Aaawwwwwwwwwwwv Den lager ihvertfall nok lyd til å skremme bort enhver innbruddstyv. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Synes tatoveringer trekker veldig ned, men resten er det ikke noe som helst galt med Tenker på Mikke Mus med en gang jeg ser skjørtet... Trekker fortsatt tatoveringer ned? 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg likte tatoveringene til mikke mus-dama jeg postet, for de kan skjules når det trengs og samtidig var det hot, men hun over her var litt i overkant imo. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Altså, om man er digg, så er man digg. Men for meg kan en liten tatovering være veldig positivt (om man er digg) Endret 1. juni 2010 av Nash Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå