Gå til innhold

Hvilken stil _liker_ du å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er 15, så jeg er ikke over den fasen.

Alder har ingenting med saken å gjøre, da dette er en state of mind. Se på Jonas! f.eks. Han er jo knapt 12 :tease:

Jeg syntes veldig mye kan se bra ut, så lenge det er bra satt i sammen. Preppy, Streetwear og nå i det siste har jeg hatt litt sansen for dvn/ro/raf simons etc :) Men som sagt, det er mye som kan se bra ut!

Endret av AnewZ
Lenke til kommentar

Selv om emo-stilen er stil som er lite pen, kan man se forskjell på de som faktisk legger inn en innstats i det i forhold til de som kun tar på seg svart. Være seg joggebukse, roots-sko og My Chemical Romance-gensere. Dette er bare et eksempel.

Kanskje feil å si at de blir utrolig fete av den grunn, men det ser i alle fall bedre ut på en person som passer stilen.

Lenke til kommentar
Selvfølgelig, noen stiler er jo direkte jævlige. Men de aller fleste stiler kan bli utrolig fete om de gjennomføres riktig, på den riktige personen.

Nei. Det er takket være sånne idiotiske meninger at alle ser ut som idioter for tiden.

Slike svar irriterer meg noe utrolig. Du tror du har fasiten på alle motespørsmål, men der er det få ting som er rett og galt, det meste har med personlige meninger å gjøre. Og å kalle meg en idiot fordi vi ikke deler samme mening? Det blir for barnslig. Ignorerknappen er trykket.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Så lenge stilen er gjennomført, og det passer til personen går det meste an.

Det være preppy, streetwear, emo og lignende.

(Dog, det finnes unntak. "Guido-stilen" er et prakteksempel på fælt)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...