Karlson Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Jeg liker å se de fleste stiler, så lenge de gjennomføres skikkelig. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Karlson: Ja, du sier noe der. Det meste kan se bra ut, så lenge det er gjennomført. Lenke til kommentar
SML Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Er personlig fan av den såkalte Guido stilen hvis den er ordentlig gjennomført eksempel: Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Karlson: Ja, du sier noe der. Det meste kan se bra ut, så lenge det er gjennomført. Merk det meste. Altså ikke alt. Og det finnes alltid unntak. Endret 5. september 2009 av KongKake Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Selvfølgelig, noen stiler er jo direkte jævlige. Men de aller fleste stiler kan bli utrolig fete om de gjennomføres riktig, på den riktige personen. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Syns stiler som fremhever (og kanskje overdriver en smule) den ideelle manlige formen. F. eks. Hvit hettegenser med smal midje, smale svarte jeans (ikke trange) og hvite Lacoste sko er fett. Hadde han hatt en sort jeans hadde det vært kult. Syns for lyse klær er sossete. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Ok, dette er litt ot. Men du synes Lyse klær er sossete, og samtidig nevner du hvit hettegenser som noe du liker? Hvor er logikken? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Det var mye med det innlegget som ikke var så lett å forstå, tbh. Endret 6. september 2009 av Dorian Gray Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Jeg vet ikke helt hvor jeg skal plassere stilen jeg liker, men det går vel under rocka. Tight jeans, fargerik t-skjorte (til en viss grad), og "emo"-hår er en fet kombinasjon i mine øyne Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Ok, dette er litt ot. Men du synes Lyse klær er sossete, og samtidig nevner du hvit hettegenser som noe du liker? Hvor er logikken? Han nevner jo også hvite lacoste sko, trodde folk var over den fasen? Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Jeg er 15, så jeg er ikke over den fasen. Når jeg sier sosssete klær så mener jeg hvis alt er lyst. Hvit bukse f. eks. Hvit hettegenser er fett, men det funker også med andre farger. Det er combinasjonen av sorte jeans og en litt lysere genser som er fett syns jeg. Endret 7. september 2009 av August S Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Personlig liker jeg best at bukse og overdel er noenlunde like mørke. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Jeg er 15, så jeg er ikke over den fasen. Alder har ingenting med saken å gjøre, da dette er en state of mind. Se på Jonas! f.eks. Han er jo knapt 12 Jeg syntes veldig mye kan se bra ut, så lenge det er bra satt i sammen. Preppy, Streetwear og nå i det siste har jeg hatt litt sansen for dvn/ro/raf simons etc Men som sagt, det er mye som kan se bra ut! Endret 7. september 2009 av AnewZ Lenke til kommentar
Wohooo Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Er personlig fan av den såkalte Guido stilen hvis den er ordentlig gjennomførteksempel: http://media.ebaumsworld.com/mediaFiles/pi...8417/941267.jpg Håper det var ironi...? Bilete fjerna frå sitat.-ttt Endret 22. september 2009 av ttt Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Selvfølgelig, noen stiler er jo direkte jævlige. Men de aller fleste stiler kan bli utrolig fete om de gjennomføres riktig, på den riktige personen. Nei. Det er takket være sånne idiotiske meninger at alle ser ut som idioter for tiden. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Selv om emo-stilen er stil som er lite pen, kan man se forskjell på de som faktisk legger inn en innstats i det i forhold til de som kun tar på seg svart. Være seg joggebukse, roots-sko og My Chemical Romance-gensere. Dette er bare et eksempel. Kanskje feil å si at de blir utrolig fete av den grunn, men det ser i alle fall bedre ut på en person som passer stilen. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Selvfølgelig, noen stiler er jo direkte jævlige. Men de aller fleste stiler kan bli utrolig fete om de gjennomføres riktig, på den riktige personen. Nei. Det er takket være sånne idiotiske meninger at alle ser ut som idioter for tiden. Slike svar irriterer meg noe utrolig. Du tror du har fasiten på alle motespørsmål, men der er det få ting som er rett og galt, det meste har med personlige meninger å gjøre. Og å kalle meg en idiot fordi vi ikke deler samme mening? Det blir for barnslig. Ignorerknappen er trykket. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Så lenge stilen er gjennomført, og det passer til personen går det meste an. Det være preppy, streetwear, emo og lignende. (Dog, det finnes unntak. "Guido-stilen" er et prakteksempel på fælt) Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Jeg vil si at emo også er et prakteksempel på fælt. 1 Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Det meste ser forferdelig ut, ja. Dog er det noen som ikke overdriver det alt for mye som klarer å få det til å se ganske bra ut, etter min mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå