geil Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Det er nok en tilvent smak, jeg skjønner tankegangen din. Vet ikke om det er dama eller stilen, men jeg synes bildet er fengslende: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Endret 6. februar 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
Muzungu Skrevet 7. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2010 Buddy Holly hadde kul stil: Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2010 Mye pent på SF, men jeg kan ikke si at jeg syns det du postet akkurat er det beste av det beste. Men pent uansett! Sko fra G&G. Legg merke til at hele skoen er laget av et stykke skinn, uten en eneste søm Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2010 Jeg diskuterer ikke, jeg påpeker at du finner bedre der. Dette betyr mye av det samme for meg, tbh. Alt er innlegg uten bidrag. I motsetning til f eks innlegget mitt. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2010 Forresten EB_veyron, det øverste antrekket du postet likte jeg meget godt, det var først og fremst de andre som ikke var helt top notch.. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2010 Selve karen har jeg ikke noen formening om, men han har nå litt fet stil noen ganger. Lenke til kommentar
ReEIsS Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 Likte veldig godt denne stilen her: Liker virkelig når man har vhals og slips... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Om han bare hadde fikset skjorten sin ... Lenke til kommentar
jogurten Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 jeg liker å se gutter som har: -converse -slimfit jeans -rutete skjorte/eller band t skjorte -"skinnjakke" -og gjerne litt lengde på håret. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg vil aldri forstå meg på de som mener at dette er kjedelig: mens skjorte under v-hals aldri er det. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Det er ingen regel at den skal være rett. Edit: Litt on topic: Endret 10. februar 2010 av fkm Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Må jo elske stilen til Bogart Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Det er ingen regel at den skal være rett. Edit: Litt on topic: Hvordan kan dere like noe slikt, en grønn bukse, ufattelig stygg jakke og uten sokker. + stygg veske. dette er stil! Endret 11. februar 2010 av medlem-173043 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå