AT1S Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Sikkert en del av det som er postet tidligere, men men. Skal også sies at attituden forbedrer noen antrekk noe sykt. Herregud, jeg var dårlig på attchments.. Liker at du postet James Andrew. En god venn av meg Skal fortelle han at han blir likt i Norge også ! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Jeg elsket rommet han er i! Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Liker at du postet James Andrew. En god venn av meg Skal fortelle han at han blir likt i Norge også ! En god del av antrekkene hans er rimelig over the top, men mye inspirasjon å hente derfra Hils! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Haha, hils fra Jonaspunktum Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Ja! "Hello James, Jonaspunktum thinks some of youre outfits are a little over the top, but keep up the good work bro!" Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Haha, skal hilse fra alle gærningene på diskusjon.no Lenke til kommentar
Helgah Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Jonas.: Einig i dei fleste der, gitt. Får ta for meg mitt eige kjønn då, kjekt at trådane her er så aktive! Det meste fungerer jo på Vodianova. Dette er jo litt trendhore, men synes det funkar bra på ho. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Liker det meste av det Helgah Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) syntes hun på første bildet ser alt for tynn ut i de buksene, men det kunne kanskje vært kult på noen andre. Det andre bildet: Hva skjer med jakken? Og skoene var.. med mangel for bedre ord: Heslige. Merk at jeg har en "mannen i gata" mening og har ikke videre peiling på hvordan mote skal være. Sier bare hva jeg selv liker og ikke. Resten syntes jeg var ganske bra Edit: Jeg sikter til bildene jeg har lagt i spoiler.. Endret 14. januar 2010 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Siste bildet var fælt. Skoene var virkelig ille og jakke altfor stor. De andre bildene var så som så, men bilde nummer 2 var utrolig fint! Lenke til kommentar
Helgah Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Haha, så gøy! Siste bilete er det eg likar best. Deilig med forskjellige oppfattingar, då. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Wings + Horns (merke) http://www.highsnobiety.com/news/wp-conten...Lookbook-00.jpg Endret 15. januar 2010 av thrice Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2010 Det der likte jeg, enkelt, men samtidig pent. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 15. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2010 ok.. siste gang jeg skal kommentere noe jeg ikke liker her, men det der var ikke pent (måten jeg skrev det på var derimot det) Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg håper jeg har like bra stil i den alderen. Lenke til kommentar
mhb93 Skrevet 15. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2010 http://lookbook.nu/look/129824-Where-is-the-sun Dette liker jeg veldig godt! Fantastisk måte å bruke en skinnjakke på. Bagen og skoene er også utrolig kule sammen. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 15. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Sikkert en del av det som er postet tidligere, men men. Skal også sies at attituden forbedrer noen antrekk noe sykt. Herregud, jeg var dårlig på attchments.. Elsker skoene på bildet nr 3, hva slags sko er dette? (stort bilde kan sees i posten til jonas lengre oppe) Endret 15. januar 2010 av FVL Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 Sikkert en del av det som er postet tidligere, men men. Skal også sies at attituden forbedrer noen antrekk noe sykt. Herregud, jeg var dårlig på attchments.. Elsker skoene på bildet nr 3, hva slags sko er dette? (stort bilde kan sees i posten til jonas lengre oppe) Sorry mac, men jeg lo Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 Ikke gidd å trolle, kom heller med noe konstruktivt. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 The Dude Abides. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå