Gå til innhold

Hvilken stil _liker_ du å se?

Anbefalte innlegg

Sikkert en del av det som er postet tidligere, men men. Skal også sies at attituden forbedrer noen antrekk noe sykt.

Herregud, jeg var dårlig på attchments..

Liker at du postet James Andrew. En god venn av meg :) Skal fortelle han at han blir likt i Norge også !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

frenchchic.jpg

BurberryNYCDianna_332Web.jpg

syntes hun på første bildet ser alt for tynn ut i de buksene, men det kunne kanskje vært kult på noen andre.

Det andre bildet: Hva skjer med jakken? Og skoene var.. med mangel for bedre ord: Heslige.

Merk at jeg har en "mannen i gata" mening og har ikke videre peiling på hvordan mote skal være. Sier bare hva jeg selv liker og ikke. Resten syntes jeg var ganske bra :)

Edit: Jeg sikter til bildene jeg har lagt i spoiler..

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar
Sikkert en del av det som er postet tidligere, men men. Skal også sies at attituden forbedrer noen antrekk noe sykt.

Elsker skoene på bildet nr 3, hva slags sko er dette? post-175672-1263420684_thumb.jpg (stort bilde kan sees i posten til jonas lengre oppe)

Endret av FVL
Lenke til kommentar

Elsker skoene på bildet nr 3, hva slags sko er dette? post-175672-1263420684_thumb.jpg (stort bilde kan sees i posten til jonas lengre oppe)

Sorry mac, men jeg lo :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...