Dorian Gray Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Et kjapt bildesøk i Google viser to sider med for det meste pene antrekk. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg får opp to sider med bilder av David Beckham med forholdsvis lite klær på kroppen... Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 "Sikkert søk: av", Hvorre? Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Antrekka er jo egentlig greie, det er værre med de stygge greiene han har på arma Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Hvorfor posta du et nakenbilde av han som eksempel på god stil? Trampstamp er forøvrig JÆVLIG FETT DIGGER Å SE DET ASS Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg vil ikke kalle han blodharry, men han kler seg ikke så bra at det gjør noe. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 "Sikkert søk: av", Hvorre? Hahaha, aner ikke, men det kan godt være Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg vil ikke kalle han blodharry, men han kler seg ikke så bra at det gjør noe. Skulle bare mangle med så mye penger at han nesten kan kjøpe blindt blant designermerker og gjøre et godt kjøp. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Antrekka er jo egentlig greie, det er værre med de stygge greiene han har på arma Sleeven hans er jo utrolig tøff, men hver sin smak. Hvorfor posta du et nakenbilde av han som eksempel på god stil? Regna med du var såpass våken at du tok det som en spøk. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Beckham har ganske minimalistisk og enkel stil egentlig. Men fra spøk til alvor: Jeg liker stilen hans jeg også. Litt 'røff' stil om jeg kan kalle det det, men også samtidig stilfullt. Dette er min mening og min smak da Endret 12. januar 2010 av Sir-Andy Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg liker denne damen.. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Fin stemme har hun også. Melody Gardot for de som ikke vet det. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Fin stemme har hun også. Melody Gardot for de som ikke vet det. Alt er bra bra Jeg har ikke mye peiling, men syntes hun var ganske tøft kledd.. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Jeg har ikke mye peiling, men syntes hun var ganske tøft kledd.. Pent kledde jenter med briller som har en tydelig svart ramme er sexy. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Ser bare så dum ut med den stokken hennes. Greit hun ble påkjørt for en stund tilbake, men kan droppe den stokken nå. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Stokk er kult på menn i alle fall. Jeg har satt 70 som min stokk-alder. Da vil jeg tror jeg kan slippe unna med å gå med stokk. vist man kjøper en skikkelig en kan det være veldig kult i mine øyne. Men en pen ung dame som henne kan fort se litt rar ut med stokk, ja. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 The Sartorialist Han ser pent bad ass ut Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Han hadde sett badass ut uansett. Så stilig er ingen av oss, uansett hva vi har på oss. ^^ Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Sikkert en del av det som er postet tidligere, men men. Skal også sies at attituden forbedrer noen antrekk noe sykt. Herregud, jeg var dårlig på attchments.. Endret 13. januar 2010 av Jonas. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå