øl_i_tastaturet Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Casual, ikke alle liker skinnvesker, lang frakk og pensko. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Casual, ikke alle liker skinnvesker, lang frakk og pensko. Nå går vi ikke med skinnvesker, lang frakk og pensko hver dag heller, men det finnes penere ting en lumberjack-skjorter. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Psilo går vel med pensko hver dag? ^^ Det hadde vært interessant å se flere hverdagsantrekk, though. Jeg får bli flinkere til å poste slikt selv. Endret 12. januar 2010 av Dorian Gray Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Nå går ikke tråden ut på hva som er pent heller, men hvilken stil man liker å se. Alle liker ikke det pene. Feks jeg kan synes en punker kler seg kult, selv om han ikke er pent kledd. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Selvsagt finnes det penere ting enn lumberjacks, men det å bruke lumberjackskjorte er nødvendigvis ikke stygt, skal være enig i at det ikke var noe spesielt over de gutta på det bilde. Her for øvrig, er et godt eksempel på at lumberjack kan se bra ut, uten den blodharry mobilveska på siden: Endret 12. januar 2010 av Piranha Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg syns ikke det ser noe bra ut. Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg syns ikke det ser noe bra ut. +1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Ikke jeg heller. Harry er vel mere det jeg tenkte. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Kronen på verket er vel mobiletuiet som henger i beltet, så det ikke før nå. Det er lite pent det! Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Kronen på verket er vel mobiletuiet som henger i beltet, så det ikke før nå. Det er lite pent det! Her for øvrig, er et godt eksempel på at lumberjack kan se bra ut, uten den blodharry mobilveska på siden: Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Enig med dere begge Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Mr. Lumberjack blir litt for grov til at jeg helt klarer å omfavne stilen... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg kan tydeligvis ikke lese lengre, men liker det fortsatt ikke. Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Trodde man kunne forvente mer av Mr. Beckham enn detta, men... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Beckham kler seg jo stort sett rimelig harry... Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Han vinner vel ikke akkurat noen pris for best kledde idrettsutøver, nei... Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Beckham kler seg jo stort sett rimelig harry... Åja. Har ikke sett ham på et par år, egentlig, så husker bare han var hele fortballagets moteikon på barneskolen.... Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Vel, barneskole er barneskole... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Han skal hvert fall ha for at noen av antrekkene hans er pene. Slår hvertfall Ronaldo lett, for det er et godt eksempel på tacky klesstil som virkelig fjortisene henter inspirasjon fra. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Beckham kler seg jo stort sett rimelig harry... Uenig, svært lite jeg synes er harry på han. Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå