hvorre Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Fargene og plaggene er det ikke noe å utsette på, det er vel heller utførelsen det går på... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Synes også det var litt fett. Men synes han så litt spinkel ut da. Det er den viktigste delen av en slik look. Mulig det, men synes fortsatt at det ser ut som om han kunne hatt godt av en god middag eller ti. Og kanskje litt styrketrening. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Det sier folk om meg også, men jeg tror jeg bare hadde tapt på det. Som en venninne av meg sa: "Jeg tror det hadde vært kult å date en gutt med muskler, men jeg blir bare tiltrukket av tynne hipstergutter med trange svarte bukser og god musikksmak." Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Hipster må være moteverdens mest diffuse uttrykk! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Det er også det beste uttrykket, fordi det er en fornærmelse og et kompliment samtidig. Jeg har blitt kalt hipsterscum for å gå med en t-skjorte med en nintendokontroller på, svart jeans, bukseseler, hvite raybans (falske, selvsagt) og hitler-sveis. Jeg har også fått utrolig mye skryt for å ha en original stil, men ikke av noen her inne. ^^ Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Ikke verst. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Pow. Faktisk veldig fett Lenke til kommentar
Helgah Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Mao. veldig klassisk med ein twist. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 likte veldig godt det første bildet! Hva er det han har over dressen? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Mao. veldig klassisk med ein twist. Veldig pent. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 likte veldig godt det første bildet! Hva er det han har over dressen? Så vidt jeg kan se er dressjakken det ytterste han har på seg. Han har poppet kragen på den. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Mange pene antrekk! Men utrolig hva pose og selve bildet gjør for uttrykket. Flere som er rimelig gjennomsnittlige hadde det ikke vært for dette. Digger nr 3 Helgah! Lenke til kommentar
FredrikL92 Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Liker bildene dine veldig godt, Helgah, utenom at buksene til mannen på det andre bildet er veldig store. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Såkalt slaskestil. Lumberjack-skjorte, rette bukser og et par semskede eller CAT-sko. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Liker veldig godt å se folk som har en slags formell og samtidig subtil stil, uten noen form for radikale farger. Noe ala: Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Såkalt slaskestil. Lumberjack-skjorte, rette bukser og et par semskede eller CAT-sko. Evt. "random-norsk-ungdom-med-hettegenser-stilen". Skjønner virkelig ikke hvordan det er mulig å finne en t-trøye med hettegenser over pent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå