Henrik C Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Håper ikke det var tull, har alltid hatt lyst til å være en skikkelig badboy, så jeg får vel finne et par gamle bukser, sandpapir og pusse de slitte og hullete. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg liker gutter med Onepiece og Uggs! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg liker gutter med Onepiece og Uggs! De må selvfølgelig ha palestinaskjerf, New Era caps og alt annet som hadde sett helt forferdelig ut med Onepiece og Uggs. Skikkelig hot! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 McBitch prøver med et heller dårlig forsøk å provosere. yay Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Håper ikke det var tull, har alltid hatt lyst til å være en skikkelig badboy, så jeg får vel finne et par gamle bukser, sandpapir og pusse de slitte og hullete. Trenger jo hverken sandpapir eller gamle bukser for det da. Stikk innom Brandstad, så har G-Star masse ferdigvaskede/slitte bukser regner jeg med Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 McBitch prøver med et heller dårlig forsøk å provosere. yay Prøvde veldig lite, men seiret! Virker ikke som du er min største fan heller, så success. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 En tur ut i New Yorks gater på nyttårsaften er virkelig tilfredsstillende da absolutt alle er pent kledd. Kvinnene i pene kjoler med flotte kåper, og mennene med de fineste dressene og buksene. Til og med barn på 3-4 går kledd med dress, peacoat og dresssko. Bildet kommer Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 Så The Boat That Rocked her for noen dager siden. Må si at Quentin kler seg ganske kult. Noe kan bli litt mye, men syns det ser bra ut. Syns den kaptein jakken er fet. Lenke til kommentar
FredrikL92 Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 http://lookbook.nu/look/129824-Where-is-the-sun Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 http://lookbook.nu/look/129824-Where-is-the-sun Dislike Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 Godt eksempel på en kul stil. Han har ikke på seg finklær, derfor vil det alltid møte motstanden, men jeg digger sånn stil. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 Agreed. Ikke noe jeg selv går med, men jeg liker det. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Synes også det var litt fett. Men synes han så litt spinkel ut da. Lenke til kommentar
Helgah Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Synes det var litt krampeaktig, eg. Litt for åpenlys hipsterkid, brillene hjelper ikkje særs heller. Dessutan er veska totalt malplassert i forhold til resten av antrekket. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Litt for åpenlys hipsterkid Korrektomondo! Sving innom The Villa, Blå eller Fisk & Vilt på en lørdagskveld og du vil finne kopier! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Enig med Kav og Helga. Lenke til kommentar
FredrikL92 Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Hva med denne? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Tja, borsett fra at det ser ut som om han har på seg for korte tights, og at han av en eller annen grunn har på trenchen helt mongo ser det jo greit nok ut. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Er ikke helt fan av hans utførelsen av trenchen også (spesielt første bilde). Kan jo være at det ser bedre ut IRL. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Synes også det var litt fett. Men synes han så litt spinkel ut da. Det er den viktigste delen av en slik look. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå