Djfreedo Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Snipp Hvor får man kjøpt jakka i andre bildet? (sorry hvis det ikke er lov til å poste uten bilde) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg har en lignende jakke fra ToS som jeg kjøpte på, vel, en butikk de selger ToS. Den var på tilbud, så jeg regner med den er fra fjorårets kolleksjon. Skal uansett ikke være spesielt vanskelig å få tak i uniformsinspirerte jakker nå for tiden. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Mange fine antrekk i tråden her, folkens! Liker også uniformsinspirerte jakker veldig godt. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Hva slags stil jeg liker å se? -Preppy -Hip-Hop -New Rave -Bad-Boy -Rocka Skal se om jeg finner noen bilder i løpet av morgendagen Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Bad-boy?? Det hørtes mest ut som noe som kunne stått på en t-trøye fra Jack & Jones! Gleder meg til å se bilde av hva du mener med det. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Bad-boy? Virker som singlet og poppa krage for meg. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Badboy er svart skinnjakke, hvit t skjorte og svarte bukser? Og hår som er dratt bakover Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg tenker på Jesse James når jeg tenker badboy. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 - Metal all the way - Rasta - Stil som ''Aldus Snow'' i Forgetting Sarah Marshall Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 Okey, for å gjøre det litt klarere hva jeg mente: Preppy: Hip-Hop: New Rave(liker den stilen om den ikke blir FOR overdrevet, noe den lett kan bli): Bad-Boy: Rocka(se bort fra sminken vokalisten har på seg..): Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 Enig med deg angående "New Rave". Den er dritfet, men, om den blir overdreven så er den ikke så fet lenger. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2009 Ok, skjønner hva du mener med bad boy:) I mine øyne blir det så og si det samme som rocka. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Jeg vekker liv i denne jævelen igjen med motherfucking Professor Badass (real name: Kevin Stewart): Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Slenger inn jeg litt også, sett mye bra på The Sartorialist som treffer meg midt hjertet. On the guys On the girls Endret 5. august 2009 av Kavinsky Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Jeg vekker liv i denne jævelen igjen med motherfucking Professor Badass (real name: Kevin Stewart): Han var genialt badass. Lenke til kommentar
Marte Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Sjeldent å se, men jeg elsker det! Japansk streetstyle. Og Fruits Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Svarer med bilder. Har en tråd med disse bildene oppe allerede, men ELSKER denne stilen her. Sånn nu rave KAN være kult om man toner den ned til ca nesten ikke gjenkjennelig. men *hostehosteBROKENCYDE?* faen håper det er en spøk Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Et par innlegg er slettet. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Mr. Graves har fet stil. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå