Xtra Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Det går mot vår.... også for Spoo (SF). 6 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Skjorte som stikker ut under genseren, blæh Lenke til kommentar
Karwan. Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 på jenter elsker jeg den rike typen de som oftest går med - skjorte fra polo eller noe lignende - Vaffeljakke ( hvis det er kaldt) fra et dyrere merke en barbour som for eksempel Polo,burberry eller noe sånt - og bukse som er tight ( så lenge det passer med det andre hun går med - sko som passer er litt usikker hva jenter bruker for sko nå fortiden, men så lenge det passer så er det <333 Ikke at man trenger å være rik for den stilen da men det er så fint åh På gutter er det egentlig det samme den typiske rikmanns stilen man ser litt over alt nå Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Du trenger ikke akkurat være rik for å gå med noe av det der..Ganske standard hele greien 2 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Det er selvsagt veldig viktig at vaffeljakken er fra et dyrere merke enn Barbour. Det er jo bare prisen som avgjør om et plagg er fint eller ikke. 6 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Du trenger ikke akkurat være rik for å gå med noe av det der..Ganske standard hele greien Standard for de her inne med rike foreldre mener du da eller? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Trenger ikke være rik eller ha rike foreldre nei. Det handler om prioriteringer. Man kan NAV-e og likevel kunne kjøpe seg klær fra Burberry etc. Enten ved å droppe alle andre unødvendigheter (og nødvendigheter) eller spare. Noen vil bruke penger på klær, noen på øl, noen på å reise, andre på BSU osv. 5 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 I Norge er vi jo også ganske heldige. De fleste som jobber og har impulskontroll klarer å holde seg med klær, gå ut på byen en gang i blandt, dra på ferie, ha en grei bil, eie leilighet osv Dropper man dyr mat så har man råd til dyre klær. Selv foretrekker jeg å kjøpe dyre klær til en lavere pris enn billige klær (dette kalles tilbud), og sånn er jeg på alle ting i hverdagen. Da har jeg råd til det meste uansett. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Det er som de over meg sier. Som student uten støtte fra foreldre og med en liten deltidsjobb kunne jeg ta med råd til de klærne der. Prioriteringer. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Jeg liker som regel mye svart, eller band-t-skjorter. Bukser helst svarte, eller jeans, men med kjetting eller naglebelte. Kan godt være litt slitte, men nye funker å.Hellst noen armbond, og farge håret i en fansy farge. Om man ikke har noen farge tar man farger det svart. Hellst noen piercing og tattoovering som dekorere kroppen litt.Love that style! Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Hvorfor ikke dra den lenger? 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Det er jo bare prisen som avgjør om et plagg er fint eller ikke. Kjøpte en del av mine klær på ebay Norske butikker selger ikke det jeg går med.... eller for dyrt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå