Gå til innhold

Hvilken stil _liker_ du å se?

Anbefalte innlegg

Dette er det tristeste bilde jeg noen har sett av TTO, som vanligvis er en kar som har et svært høyt nivå på stilen sin, og er en som jeg har beundret i lang tid. Han har peiling og går sine egne veier, i motsetning til 99.9% av andre på SF.

Ikke forstår jeg heller at dette kan være en G&H-dress, da den bryter med deres stil på flere viktige områder. Nei, jeg skriver dette på tabbekvoten til en av den mest interessante og velkledde dressmenn jeg vet om.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noe av dette har vel kanskje blitt lagt ut tidligere, men wtehvar

tumblr_lxkq7jnD2X1qf23p6o1_500.jpg

Fin fargekombinasjon, jenter med cardigan er ok+ og hun er ganske digg

tumblr_mm886djfYW1snmumro1_500.jpg

Fint å se litt uvanlige farger, aka rød.

tumblr_m7htgl9ntW1qfi9vbo1_500.jpg

Ah, dette elsker jeg. Jeg ser utrolig sjelden jenter i plaid/flanell, og de få jeg ser er 2hipster og bruker Dr. Martens. Fint hår, fine solbriller, fint jente

tumblr_mrqqno7sAX1qd2v7fo1_500.jpg

Denne er jeg litt usikker på. Liker egentlig alt, bortsett fra at jeg ikke er kjempefan av skjorten. Kanskje det er fordi den er tucket inn så skrått? 2/10 would not bang med andre ord.

tumblr_miimn2NWhK1rpvii5o1_500.jpg

Denne tror jeg virkelig at jeg har postet før. Liker det fremdeles uansett. Dette er så vidt jeg kan forstå den quiltjakken fra PRL. Som jeg ihvertfall liker veldig godt. Bigfan av armbånd, plaid, skinnhansker osv.

tumblr_mlvb3ttxaI1qeest9o1_500.jpg

Safarijakker ja. Hadde i utgangspunktet veldig lyst på, og har brukt uendelige mange timer på å finne. Det viser seg å være umulig å finne noe som ikke ser ut som et kostyme. Synd Abercrombie & Fitch ikke selger det lenger, for de så veldig fine ut. rip, fuku nike

tumblr_mswzxtQ2c31qb49x3o1_r1_500.jpg

---

tumblr_momu8xLN0a1rj2vf4o1_500.jpg

Dette er litt perfekt.

tumblr_mmm54d5IZg1qepwalo1_500.jpg

Dette er mer perfekt.

tumblr_mmuwx9mm4q1s4g1ulo1_500.jpg

Jeg ser først og fremst damen på dette bildet. Dette hadde kanskje ikke passet i dag, og jeg ville sikkert reagert om jeg så noen med skaut på butikken, men her synes jeg ihvertfall det er fint.

mer på bloggn

Endret av Jostein K.
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Det kan du umulig mene? De ligger etter også på stil.

Det er jo helt klart flere som kler seg bedre i USA enn Norge, ettersom det bor ca. 316 millioner i statene, men at en større prosentandel av amerikanerne kler seg bedre enn nordmenn generelt stiller jeg spørsmål ved; mitt inntrykk er at majoriteten av amerikanere ikke har noen forståelse for hva passform er.

Lenke til kommentar

Det er jo helt klart flere som kler seg bedre i USA enn Norge, ettersom det bor ca. 316 millioner i statene, men at en større prosentandel av amerikanerne kler seg bedre enn nordmenn generelt stiller jeg spørsmål ved; mitt inntrykk er at majoriteten av amerikanere ikke har noen forståelse for hva passform er.

Det er helt riktig! Bor i North Dakota nå og folk her har virkelig ikke peiling... Her møter du folk i fleece-jakke og alt mulig annet på byen. På butikker er det umulig å få tak i bukser med OK passform. Fant en Levis-butikk i nærheten men de hadde kun modeller som er videre enn 501.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...