dag1234 Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Dette er det tristeste bilde jeg noen har sett av TTO, som vanligvis er en kar som har et svært høyt nivå på stilen sin, og er en som jeg har beundret i lang tid. Han har peiling og går sine egne veier, i motsetning til 99.9% av andre på SF. Ikke forstår jeg heller at dette kan være en G&H-dress, da den bryter med deres stil på flere viktige områder. Nei, jeg skriver dette på tabbekvoten til en av den mest interessante og velkledde dressmenn jeg vet om. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 (endret) Noe av dette har vel kanskje blitt lagt ut tidligere, men wtehvar Fin fargekombinasjon, jenter med cardigan er ok+ og hun er ganske digg Fint å se litt uvanlige farger, aka rød. Ah, dette elsker jeg. Jeg ser utrolig sjelden jenter i plaid/flanell, og de få jeg ser er 2hipster og bruker Dr. Martens. Fint hår, fine solbriller, fint jente Denne er jeg litt usikker på. Liker egentlig alt, bortsett fra at jeg ikke er kjempefan av skjorten. Kanskje det er fordi den er tucket inn så skrått? 2/10 would not bang med andre ord. Denne tror jeg virkelig at jeg har postet før. Liker det fremdeles uansett. Dette er så vidt jeg kan forstå den quiltjakken fra PRL. Som jeg ihvertfall liker veldig godt. Bigfan av armbånd, plaid, skinnhansker osv. Safarijakker ja. Hadde i utgangspunktet veldig lyst på, og har brukt uendelige mange timer på å finne. Det viser seg å være umulig å finne noe som ikke ser ut som et kostyme. Synd Abercrombie & Fitch ikke selger det lenger, for de så veldig fine ut. rip, fuku nike --- Dette er litt perfekt. Dette er mer perfekt. Jeg ser først og fremst damen på dette bildet. Dette hadde kanskje ikke passet i dag, og jeg ville sikkert reagert om jeg så noen med skaut på butikken, men her synes jeg ihvertfall det er fint. mer på bloggn Endret 26. september 2013 av Jostein K. 6 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Lol, feil tråd? 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg """ Skrevet 29. september 2013 Populært innlegg Del Skrevet 29. september 2013 Hvis det der en en type stil posteren liker så er det ikke feil tråd, nei. 15 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Først bildet til zsdug og så avataret til Cutman. 8 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Stygg skjorte, bra skjegg. 1 Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 (endret) Skjorten er episk. Forsåvidt er skjegget og brillene det også. Endret 25. november 2013 av kmatis 1 Lenke til kommentar
Ytid Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 (endret) Det er jo sikkert en sammenheng mellom det at det er mer folk som kler seg bra i USA enn i Norge. Det kan du umulig mene? De ligger etter også på stil. Endret 4. oktober 2013 av Ytid Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Klarer ikke bestemme meg for hvorvidt jeg elsker elle hater den skjorten. Ville nok ikke gått med den selv, i alle fall. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Det kan du umulig mene? De ligger etter også på stil. Det er jo helt klart flere som kler seg bedre i USA enn Norge, ettersom det bor ca. 316 millioner i statene, men at en større prosentandel av amerikanerne kler seg bedre enn nordmenn generelt stiller jeg spørsmål ved; mitt inntrykk er at majoriteten av amerikanere ikke har noen forståelse for hva passform er. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Det er jo helt klart flere som kler seg bedre i USA enn Norge, ettersom det bor ca. 316 millioner i statene, men at en større prosentandel av amerikanerne kler seg bedre enn nordmenn generelt stiller jeg spørsmål ved; mitt inntrykk er at majoriteten av amerikanere ikke har noen forståelse for hva passform er. Det er helt riktig! Bor i North Dakota nå og folk her har virkelig ikke peiling... Her møter du folk i fleece-jakke og alt mulig annet på byen. På butikker er det umulig å få tak i bukser med OK passform. Fant en Levis-butikk i nærheten men de hadde kun modeller som er videre enn 501. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 (endret) Sikkert velkjent for de fleste her, men er hvertfall Spoo fra SF. Den andre er fra en random tumblr: Endret 9. oktober 2013 av Xtra Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 (endret) Kanonbra dress i PoW-mønster - fra SFs Spoo. Også en pen blazer fra mostlyharmless på tumblr. Endret 11. oktober 2013 av Xtra Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Malford of London - veryenglish.tumblr.com: Fra abitofcolour: 1 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Pingson fra SF tror jeg (mostlyharmlessstuff.tumblr.com): Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 (endret) Purdey tweed:Synes forøvrig også dette var en kreativ bruk av farger og ulike teksturer - fra http://drivingincarswithpocketsquares.tumblr.com/ Endret 4. januar 2014 av Xtra 2 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Ser jeg har de siste postene her, men når man finner bra saker på Tumblr bør de også deles her. Spoo (SF): Random Tumblr - det er jo snart vår! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå