Kavinsky Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 James Purefoy (t.v.) i rollen som Teddy Rist fra TV-serien The Philanthropist Pent kledd - bra livsstil Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Dette blir jo litt feil, for Pharrell Williams ser bra ut i det meste. Ikkje like flott, men likevel eit bevis på at karen passer inn i ganske masse forskjellig. Endret 2. januar 2010 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Mye dårlig der Henrik. Etter min smak altså =P Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Bilde nr. tre og fire (i spoileren) falt ikkje i smak her heller, kapra enkelt og greitt berre dei første bilda Google Image Search kunne gi meg. Flytta dei over i ein eigen spoiler. Prøvde rett og slett (på dårlig vis) å poengtere at mannen klarer å passe inn i det meste av klær. Endret 3. januar 2010 av Henrik Lied Lenke til kommentar
SML Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Popped collar... sigh. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg kan forstå at man ikke liker det, men man ser vel en forskjell på smak og stil? Man trenger ikke like det selv for å se at det er bra innenfor stilen? Lenke til kommentar
SML Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Ja, men det siste bildet var bare grusomt... Multifarget argylemønster med popped collar og stygg hatt Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 I kinda liked it...Ikke noe jeg hadde tatt på meg selv, men det var faktisk peacocking på en funky måte, noe jeg er fan av! Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 peacocking ja... Nei. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Selv hadde jeg ikke sagt nei til hatten på 17. mai Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Går kanskje litt mot strømmen i denne tråden: Jeg liker å se (gjennomført) hip-hop/skate stil, eller en blanding av hip-hop/skate og en litt mer rocka stil. Det vil si; kanskje litt baggy bukser, men ikke så overkill. En som sitter bra med fin passform osv, ikke over-sized gangster bukser fra Flava, ikke ikke logoflash DS Wesc. Litt mer moderat, og litt mer stilfult, IKKE den fjortis-stilen som mange forbinner det med. Noe lignende som dette f.eks: (kanskje litt dårlig illustrasjon av beskrivelsen min, men fant ikke noe annet i farta) Om ikke likt, så samme konseptet hvertfall. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg liker alt bortsett fra det nederste bildet, Henrik L Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Kreativ stil! Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 vi _liker_ Tom Waits!!!*snip* Han er helt, på flere måter. Litt usikker på denne, men jeg syntes han tok seg bra ut i "The Imaginarium of Dr.Parnassus": Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Henrik Lied: Likte de to øverste i den første spoileren godt hvert fall. Og lilla er hot. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 -Onepiece Veldig behagelig å bruke, samtidig som jeg liker stilen -Joggebukse/treningsbukse Samme som over -New Era cap Ser jævlig fresht ut sammen med enten onepiece eller joggebukse -Ipodplugger Ser kult ut. Ipod/Iphone er det eneste som duger -Slitte bukser med hull Får en veldig røff "bad boy" stil -Lacoste sko Trenger vel ingen forklaring Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 hahaha, er nesten nødt til å kopiere hele listen og poste i tråden "hvilken stil liker du ikke å se" Alle punktene dine er jo forferdelige. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Håper det ikke var serriøst.. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg ønsker meg skikkelig en røff bad boy-stil! :!: Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg tror han tuller med oss :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå