hfthomas Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 (endret) Og generelt flere forskjellige folk. Her i Norge er vi en saueflokk. Endret 27. august 2013 av hfthomas Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Det er jo sikkert en sammenheng mellom det at det er mer folk som kler seg bra i USA enn i Norge. Folk kler seg som dass her borte, spør du meg. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Folk kler seg som dass her borte, spør du meg. Godt mulig, men det er fortsatt flere som kler seg pent. De er tross alt "litt" flere enn oss... Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Der var det mye som kræsja for min smak. Han har blandet litt for mye. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Total kræsj mellom overkroppen og underkroppen der as. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Malford of London fra SF: 8 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Slenger opp en til av Malford (SF) for de av dere som ikke henger på SF. Ganske mye mer spenstig enn det forrige antrekket, men jeg synes fortsatt det er bra. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Synes stort sett alltid at collar pin ser litt påtatt ut, jeg. Synes hele antrekket hadde vært mye bedre uten. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Den øverste er veldig bra, den nederste er bare så som så. Liker ikke disse jålekragene og heller ikke det slipset og måten det er gjort på. PSet passer ikke, det er for flashy. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Hvorfor liker du ikke slipset? Personlig synes jeg brune strikkede slips er kjempeflotte, men jeg kan spare meg for den røde stripen nederst Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Synes stort sett alltid at collar pin ser litt påtatt ut, jeg. Synes hele antrekket hadde vært mye bedre uten. For så vidt enig, men når han selv skriver at dette antrekket er "something different" enn det han vanligvis går med så synes jeg det er OK. Den øverste er veldig bra, den nederste er bare så som så. Liker ikke disse jålekragene og heller ikke det slipset og måten det er gjort på. PSet passer ikke, det er for flashy. Tenker litt det samme som ovenfor. Når en ser hans andre antrekk på SF så er det klart at han tester ut litt ting her og dette er ikke et "safe" antrekk, som det ovenfor der igjen er. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Hvorfor liker du ikke slipset? Personlig synes jeg brune strikkede slips er kjempeflotte, men jeg kan spare meg for den røde stripen nederst Jeg er ikke glad i sånne sprikkeslips med rett kant nederst. Det er en for uformell stil i forhold til det sleika antrekket han ellers har på seg. Hadde kunnet godtatt det till en røffere stil som tweed, tattersal eller noe i den gata. Det er dårlig knyttet, der den breie enden er alt for lav i forhold til den smale. Han gjør det på andre antrekk også, og jeg synes det bare er tilgjort. Fargen kan gå, men er ikke spesielt sprek. Hva med et mørk burgunder? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Personlig liker jeg ofte strikkede slips til den typen dresser, ettersom jeg synes det er en fin måte å få litt ekstur inn i et ellers litt monotont antrekk. Enig angående lengden på slipset. Begynner å bli ganske lei av å se folk som med vilje knyter slipset sitt for dårlig sånn at det skal se ut som det er tilfeldig. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Han kunne vel tatt et bedre bilde? Ser ut som dressen har passform som en pose. 1 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 TTO er vel en av få mennesker som virkelig klarer å "pulle off" sløyfe. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Så mange kule stiler, så lite penger... Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 oiiii det var fryktelig Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 (endret) Han kunne vel tatt et bedre bilde? Ser ut som dressen har passform som en pose. Hehe, på en måte ja, men synes stilen hans skiller seg ganske kraftig fra andres, men stort sett på en god måte. Dessuten er bildet tatt på en slik måte som ikke er meget bra egnet for å vise frem Kontekst for bildet er hvertfall dette: Photographed by Khalil Musa at Gieves & Hawkes' launch party for Rose Callahan & 'Natty' Adams' new book 'I am Dandy: The Return of the Elegant Gentleman'. Endret 21. september 2013 av Xtra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå