Gå til innhold

Hvilken stil _liker_ du å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Synes stort sett alltid at collar pin ser litt påtatt ut, jeg. Synes hele antrekket hadde vært mye bedre uten.

 

For så vidt enig, men når han selv skriver at dette antrekket er "something different" enn det han vanligvis går med så synes jeg det er OK.

 

Den øverste er veldig bra, den nederste er bare så som så.

Liker ikke disse jålekragene og heller ikke det slipset og måten det er gjort på. PSet passer ikke, det er for flashy.

 

Tenker litt det samme som ovenfor. Når en ser hans andre antrekk på SF så er det klart at han tester ut litt ting her og dette er ikke et "safe" antrekk, som det ovenfor der igjen er.

Lenke til kommentar

Hvorfor liker du ikke slipset? Personlig synes jeg brune strikkede slips er kjempeflotte, men jeg kan spare meg for den røde stripen nederst

 

Jeg er ikke glad i sånne sprikkeslips med rett kant nederst. Det er en for uformell stil i forhold til det sleika antrekket han ellers har på seg. Hadde kunnet godtatt det till en røffere stil som tweed, tattersal eller noe i den gata.

Det er dårlig knyttet, der den breie enden er alt for lav i forhold til den smale. Han gjør det på andre antrekk også, og jeg synes det bare er tilgjort.

Fargen kan gå, men er ikke spesielt sprek. Hva med et mørk burgunder?

Lenke til kommentar

Personlig liker jeg ofte strikkede slips til den typen dresser, ettersom jeg synes det er en fin måte å få litt ekstur inn i et ellers litt monotont antrekk. Enig angående lengden på slipset. Begynner å bli ganske lei av å se folk som med vilje knyter slipset sitt for dårlig sånn at det skal se ut som det er tilfeldig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Han kunne vel tatt et bedre bilde? Ser ut som dressen har passform som en pose.

 

Hehe, på en måte ja, men synes stilen hans skiller seg ganske kraftig fra andres, men stort sett på en god måte. Dessuten er bildet tatt på en slik måte som ikke er meget bra egnet for å vise frem

 

Kontekst for bildet er hvertfall dette:

Photographed by Khalil Musa at Gieves & Hawkes' launch party for Rose Callahan & 'Natty' Adams' new book 'I am Dandy: The Return of the Elegant Gentleman'.

 

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...