Gå til innhold

Hvilken stil _liker_ du å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Spoo har peiling han, men skoene hans har jeg jevnt over ikke sansen for. Ikke helt sikker på bilen hans heller....

Enig med skoene, litt vel mye antiquing. Samt at de fleste modellene fra G&G er vel spisse/aggressive.

 

 

Litt synd den er svart. Ellers tror jeg nok jeg hadde kjøpt meg en Ferrari selv, om jeg hadde hatt råd. Men, ny Ferrari er douche. Gammel Ferrari er mer klasse.

 

Hva er det Spoo driver med? Har ikke fulgt med så mye på han.

Han finner ting/klær i butikker á la Fretex i USA og selger det videre på ebay.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

^ Var på Fretex her i Bergen for å se en gang. Aldri mer. Bare Dressmann, Dressmann og en del annen billig dritt fra merkelige klesprodusenter som aldri noen noensinne har hørt om. Tviler på at jeg gidder det igjen.

Enig, har vært der selv, var ganske skuffende.

 

Mulig Fretex i mer formuende strøk i Oslo er bedre, men jeg er skeptisk.

Lenke til kommentar

Tvilsomt. Tror generelt bruktsjapper i Norge er ganske dårlige. Tror de fleste heller selger eller arver bort brukte klær, særlig når det er snakk om litt dyrere og finere ting. Ganske synd, egentlig.

 

Mener å huske at fretex på Grünerløkka hadde noen Burberry-frakker i vinduene sine, men jeg mistenker kanskje at Fretex har noen butikker de satser mer på enn andre, og at det var en av dem.

 

Foøvrig synes jeg også det virker som om de fleste har ganske mye større fokus på klær for damer enn for menn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...