OlafG Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Jeg prøver å lære, så jeg er ikke helt sikker, men er ikke denne buksen for trang? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 OlafG: Jeg synes den ser både for trang og noe for kort ut, men etter dagens idealer (tenk SS-katalog...) er den nok ikke så ille. Hvis man ønsker noe mer i retning av klassisk herremote og ikke det som er trendy på tumblr, vil jeg si det er for trangt. Allikevel så er det vanskelig å se ut fra dette ene bildet mtp. vinkel osv. 1 Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Altfor trang. Og altfor kort. Typisk GQ/Menswear-mote hele antrekket. Alt er egentlig for lite. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Braddock fra SF. Er ikke helt 100% på skoene men ellers synes jeg det er et solid antrekk. 2 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Enig angående skoene. Tipper de er fra G&G, er ikke kjempefan av singlemonksene deres. Lenke til kommentar
Populært innlegg Extraterrestrial Skrevet 16. juli 2013 Populært innlegg Del Skrevet 16. juli 2013 14 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Hva faen er det hun på det nederste bildet har på beina? Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Haha det kan du si. La jeg faktisk ikke merke til før nå. Skoparet hørte hjemme i "Hvilken stil liker du ikke å se" Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Hva faen er det hun på det nederste bildet har på beina? det er CARA DELEVINGNE! Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Cara Delevigne sier meg ingenting, men ut i fra et kjapt Google-søk ser jeg at hun er modell. Allikevel er det ikke noen spesielt god grunn til å bruke de forjævlige skoene utenfor catwalken. Synes ærlig talt ikke mannen hadde kledd seg ekstraordinært bra heller. Jakken er for kort, slipset er for smalt og knuten er kjedelig. I tillegg er jo ikke sort dress, sort slips, sorte sko og hvit skjorte en spesielt spennende kombinasjon. Et hlt ok antrekk, men ikke akkurat " hvilken stil liker du å se"-verdig imo. Lenke til kommentar
medlem-306067 Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 (endret) . Endret 30. juli 2013 av Mortem Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Cara Delevigne sier meg ingenting, men ut i fra et kjapt Google-søk ser jeg at hun er modell. Allikevel er det ikke noen spesielt god grunn til å bruke de forjævlige skoene utenfor catwalken. Synes ærlig talt ikke mannen hadde kledd seg ekstraordinært bra heller. Jakken er for kort, slipset er for smalt og knuten er kjedelig. I tillegg er jo ikke sort dress, sort slips, sorte sko og hvit skjorte en spesielt spennende kombinasjon. Et hlt ok antrekk, men ikke akkurat " hvilken stil liker du å se"-verdig imo. Det har du rett i. Ved første øyekast ser det ganske bra ut pga. lyssettingen, klærnes kontrast til bakgrunnen og at de er modeller, men studerer man bildet nærmere er det ikke særlig imponerende. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Minner egentlig mest om Barney Stintson og diverse GQ-modeller synes jeg. Typisk et sånt antrekk som folk som egentlig ikke forstår seg på herremote synes ser "classy" ut. Som du sier flyter jo også begge veldig på utseendet. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Minner egentlig mest om Barney Stintson og diverse GQ-modeller synes jeg. Typisk et sånt antrekk som folk som egentlig ikke forstår seg på herremote synes ser "classy" ut. Som du sier flyter jo også begge veldig på utseendet. Aldri feil det. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Og til slutt: Utrolig digg med gutter i joggebukse. Nei. Person går jeg ikke offentlig med joggebukse. Eneste unntak er fysiske aktiviteter. Lenke til kommentar
medlem-306067 Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 (endret) Jo. Det er noe av det diggeste jeg vet om. Endret 28. juli 2013 av Mortem Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Det får du ikke lov til å mene. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå