Need44speed Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 (endret) ekke no galt å røyke da ikke misforstå, jeg vet at det er helseskadelig osv. men det har vel ikke noe med stil å gjøre egentlig? Endret 19. mai 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Det er var egentlig bare en slags spøk ettersom alle andre klagde på antrekket hans. Lenke til kommentar
Shushi Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 (endret) Hvorfor er italienske sko + jeans = alltid feil? Endret 19. mai 2013 av Shushi Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Ahahah! så et sekund ut som han holdt i en "tricorne" hatt Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Nå må dere slutte! Hva er galt med Italienske sko + jeans? I prinsippet ingenting. Problemet er at han blander jeans, som er noe av det mest uformelle man ha på seg, med wholecuts, som vel er det mest formelle skotøyet med unntak av lakksko. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Har da ingenting med italienske å gjøre, men skoene er alt for glatte/formelle. Åpen snøring gjør underverker, og det finner du i italia også. Lenke til kommentar
Shushi Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 (endret) Jeg synes at antrekket som helhet er både formelt og stilfult. Skjønner ikke hvordan jeans alene får hele antrekket til å se ut som hverdagsklær, men så følger jeg jo ikke noe særlig med på mote. PS: Med italienske sko mente jeg pensko/oxfordsko generellt. sorry . EDIT: Etter at jeg søkte opp hva oxfordsko egentlig er (lukket snøring), så må jeg si meg enig i at åpen snøring passer mye bedre. Jeg visste ikke at det var noen særlig forskjell på pensko. Endret 19. mai 2013 av Shushi 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Error Skrevet 19. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 19. mai 2013 Regler Shushi, regler! Du må forstå at i moteverdenen er det flere regler enn det er på fitnessforum, og hvis du ikke følger de til punkt og prikke, nei da er du en inngrodd idiot av et incestbarn som helst burde legge deg ned og dø 12 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) Spoo fra SF - relativt konservativt for å være han: Endret 6. juni 2013 av Xtra 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 (endret) nope Endret 9. juni 2013 av Bork Laser 5 Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 The Dude er blodfet og selvfølgelig postet i rett tråd. 3 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Tydeligvisnoe jeg ikke skjønner her Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 nope Holdte på å kjøpe en kopi av den genseren en gang. Men ble litt i overkant dyrt... Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Det er dessverre like døvt hver gang noen poster The Dude, Hank Moody o.l. kun fordi de liker filmen (eller serien). 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå