Gå til innhold

Hvilken stil _liker_ du å se?

Anbefalte innlegg

La oss si at du møter en jente på et utested. Hun har playboybag og jakke fra gasp (halla). Og skatesko. Er det helt uten hold at hun fort kan ha 2 i snitt fordi hun enten er slapp eller dum eller begge deler og at dette har innvirkning på resten av livet hennes, aka hun er slapp og er derfor ikke særlig interessert i noe som krever noe av henne, for eksempel matlaging, tegning og bøker, og hun har kanskje heller ikke særlig store ambisjoner grunnet 2 i snitt. Kan ambisjonsnivået påvirke interessene dine? Sannsynligvis.

Er denne jenten interessert i samme ting som du er? Sannsynligvis ikke.

Blir det hookings og frokost? discuss

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes denne debatten er litt interessant, hiver somregel bare på meg det som er rent med litt ekstraregler for "matching" (ikke frakk utenpå hettegenser for eksempel osv.)

Endte idag opp med en litt stram flanell-skjorte utenpå en ironcore t-skjorte, helt ordinære straight fit jeans og timberland 6" boots

Hva kan man ta ut ifra det?, jupp er fra bygda, gikk yrkesfag, glad i å dytte på vektstenger.

Men jeg synes likevel man sier mer om seg selv med hygiene (nybarbert?, korte negler?, ørevoks?, kort/langt/uflidd hår?) & kroppspråk (strak rygg?, peker skuldrene framover?, slapt håndtrykk?, osv.)

La oss si at du møter en jente på et utested. Hun har playboybag og jakke fra gasp (halla). Og skatesko. Er det helt uten hold at hun fort kan ha 2 i snitt fordi hun enten er slapp eller dum eller begge deler og at dette har innvirkning på resten av livet hennes, aka hun er slapp og er derfor ikke særlig interessert i noe som krever noe av henne, for eksempel matlaging, tegning og bøker, og hun har kanskje heller ikke særlig store ambisjoner grunnet 2 i snitt. Kan ambisjonsnivået påvirke interessene dine? Sannsynligvis.

Er denne jenten interessert i samme ting som du er? Sannsynligvis ikke.

Blir det hookings og frokost? discuss

Hadde denne jenta hatt strak holdning og gjennomført hår/sminke samt skateskoa var noen litt trange nike sb eller lignende hadde jeg antatt at hun var veldig opptatt av trening og kanskje jobbet som PT eller stiller i bodyfitness/lignende.

Samt at hun kanskje bryr seg mer om kroppslig utsende enn hva hun dekker den med. Hun kunne gjerne hatt gode karakterer, mye ståpå-vilje og selv-disiplin samt. gjerne brydd seg mer enn gjennomsnittet om at en potensiell type skal være av den bøsere sorten.

Snakker vi derimot om ei lutrygget tøs med dårlig etterbleiket hår, meterbreie europris skatesko osv. hadde dog punktene du nevner vært mer sannsynlige.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå har det gått rimelig lang tid siden du begynte å poste i denne tråden, og jeg klarer fortsatt ikke å forstå om du troller eller ei, haha.

Det kan hende jeg setter ting litt på spissen av og til men når det er sagt hadde myyyye heller brukt antrekket til hector over enn for eks. (yuck yuck)

PREPPY-GUY-LOOKBOOK-BLUE-SWEATER-FRED-PERRY.jpg

Om det først var vær til å gå i shorts :p

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Det kan hende jeg setter ting litt på spissen av og til men når det er sagt hadde myyyye heller brukt antrekket til hector over enn for eks. (yuck yuck)

PREPPY-GUY-LOOKBOOK-BLUE-SWEATER-FRED-PERRY.jpg

Om det først var vær til å gå i shorts :p

Leg day? Not even once.

• Liker 3
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...