Jostein K. Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 La oss si at du møter en jente på et utested. Hun har playboybag og jakke fra gasp (halla). Og skatesko. Er det helt uten hold at hun fort kan ha 2 i snitt fordi hun enten er slapp eller dum eller begge deler og at dette har innvirkning på resten av livet hennes, aka hun er slapp og er derfor ikke særlig interessert i noe som krever noe av henne, for eksempel matlaging, tegning og bøker, og hun har kanskje heller ikke særlig store ambisjoner grunnet 2 i snitt. Kan ambisjonsnivået påvirke interessene dine? Sannsynligvis. Er denne jenten interessert i samme ting som du er? Sannsynligvis ikke. Blir det hookings og frokost? discuss Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Blir det hookings og frokost? discuss Men herregud da mann, du glemte å si noe om utseendet på jenta samt promillen. Noob. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Synes denne debatten er litt interessant, hiver somregel bare på meg det som er rent med litt ekstraregler for "matching" (ikke frakk utenpå hettegenser for eksempel osv.) Endte idag opp med en litt stram flanell-skjorte utenpå en ironcore t-skjorte, helt ordinære straight fit jeans og timberland 6" boots Hva kan man ta ut ifra det?, jupp er fra bygda, gikk yrkesfag, glad i å dytte på vektstenger. Men jeg synes likevel man sier mer om seg selv med hygiene (nybarbert?, korte negler?, ørevoks?, kort/langt/uflidd hår?) & kroppspråk (strak rygg?, peker skuldrene framover?, slapt håndtrykk?, osv.) La oss si at du møter en jente på et utested. Hun har playboybag og jakke fra gasp (halla). Og skatesko. Er det helt uten hold at hun fort kan ha 2 i snitt fordi hun enten er slapp eller dum eller begge deler og at dette har innvirkning på resten av livet hennes, aka hun er slapp og er derfor ikke særlig interessert i noe som krever noe av henne, for eksempel matlaging, tegning og bøker, og hun har kanskje heller ikke særlig store ambisjoner grunnet 2 i snitt. Kan ambisjonsnivået påvirke interessene dine? Sannsynligvis. Er denne jenten interessert i samme ting som du er? Sannsynligvis ikke. Blir det hookings og frokost? discuss Hadde denne jenta hatt strak holdning og gjennomført hår/sminke samt skateskoa var noen litt trange nike sb eller lignende hadde jeg antatt at hun var veldig opptatt av trening og kanskje jobbet som PT eller stiller i bodyfitness/lignende. Samt at hun kanskje bryr seg mer om kroppslig utsende enn hva hun dekker den med. Hun kunne gjerne hatt gode karakterer, mye ståpå-vilje og selv-disiplin samt. gjerne brydd seg mer enn gjennomsnittet om at en potensiell type skal være av den bøsere sorten. Snakker vi derimot om ei lutrygget tøs med dårlig etterbleiket hår, meterbreie europris skatesko osv. hadde dog punktene du nevner vært mer sannsynlige. Lenke til kommentar
Populært innlegg Jørgen Skrevet 18. februar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 18. februar 2013 11 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Hector Lombard er en kar som kan kle seg, Passformen på casual everlast tskjorter <3 3 Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Nå har det gått rimelig lang tid siden du begynte å poste i denne tråden, og jeg klarer fortsatt ikke å forstå om du troller eller ei, haha. 5 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 (endret) Nå har det gått rimelig lang tid siden du begynte å poste i denne tråden, og jeg klarer fortsatt ikke å forstå om du troller eller ei, haha. Det kan hende jeg setter ting litt på spissen av og til men når det er sagt hadde myyyye heller brukt antrekket til hector over enn for eks. (yuck yuck) Om det først var vær til å gå i shorts Endret 4. mars 2013 av Primer4 Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Vi er i alle fall enige om at det nederste antrekket var forferdelig! Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Det kan hende jeg setter ting litt på spissen av og til men når det er sagt hadde myyyye heller brukt antrekket til hector over enn for eks. (yuck yuck) Om det først var vær til å gå i shorts Leg day? Not even once. 3 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Snakk om å ta det verste i hver ende. 2 Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Jeg syns det er skamfint når jenter kler seg pittelitt røft, type nagler på jakke/topp/genser. Spesielt på dongeri og skinnjakker. 3 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 (endret) Keep it simple. Endret 19. mars 2013 av Akse Lenke til kommentar
Populært innlegg Jostein K. Skrevet 19. mars 2013 Populært innlegg Del Skrevet 19. mars 2013 (endret) Nokså enkelt og greit. Liker godt quilted sammen med tweed, fint med tekstur i genseren. Ikke særlig stor fan av skjorten. Fint slips, fin jakke, fin PS. Enkelt og greit. Jeg ville nok foretrukket knapper i en annen farge samt enkel knapp i kragen. Fint uansett, skulle gjerne hatt en slik cardigan. --- Stor, stor fan av jakken. Waistbandet passer så perfekt her. --- --- Ikke noen stor fan av button-downen, men jeg liker godt jakken. mer på tumblrn Endret 19. mars 2013 av Jostein K. 10 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Slutte å trolle nå Primer4. 6 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Fin trenings-skjorte da 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå